کد خبر : 1976472 | 08 آبان 1402 ساعت 19:24 | 4.6K بازدید | 4 دیدگاه

شایسته برد در سیرجان هم بودیم

عباسی: یک امتیاز مقابل گل گهر اوج بدشانسی ما بود

بازیکن هوادار مدعی است که این تیم شایستگی دستیابی به پیروزی را مقابل حریف سیرجانی داشت.

عباسی: یک امتیاز مقابل گل گهر اوج بدشانسی ما بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباسی هافبک هوادار تهران با اشاره به نمایش تیمش برابر گل گهر سیرجان گفت: قطعا یکی از بازی‌های این فصل را از دو تیم شاهد بودیم و تیم ما نمایش موفقی از خود در این بازی به جا گذاشت و واقعا بدشانس بودیم.

وی ادامه داد: گل گهر یکی از تیم‌های پرمهره و خوب این فصل است که قطعا مدعی جایگاه بالای جدول نیز می‌باشد. با این حال تیم ما با نمایشی جسورانه موفق شد سه بار دروازه حریف را باز کند و واقعا اینکه علی‌رغم زدن سه گل در رسیدن به پیروزی ناکام بودیم، اتفاق بدی بود.

عباسی با اشاره به تساوی سه – سه دو تیم در این جدال گفت: ما طی هفته‌های اخیر شرایط خوبی را دنبال کردیم و حتی مقابل استقلال نیز با دو گل پیش افتادیم ولی امتیاز نگرفتیم. زدن دو گل به استقلال و سه گل به گل گهر سیرجان نشان دهنده توان بالای تیم ماست و تساوی اوج بدشانسی ما بودیم. باید با تمرکز و انگیزه بیشتری کار را برای رسیدن به نتیجه مطلوب دنبال کنیم.

هافبک جوان هوادار تهران که در این فصل نیز توانسته جایگاه خوبی در ترکیب این تیم به دست بیاورد با اعلام اینکه آنها جایگاه خوبی را در جدول به عنوان هدف خود در ذهن دارند گفت: این هفته جدال سختی مقابل پیکان خواهیم داشت. پیکان نیز طی هفته‌های اخیر به نتیجه نرسیده و این کار ما را سخت خواهد کرد. با این حال با توجه به میزبانی، چشم به امتیازات کامل این بازی خواهیم داشت و امیدواریم بعد از تساوی مقابل گل گهر در سیرجان، این بار دست پر و با سه امتیاز از زمین خارج شویم و تمام تمرکز ما این است تا در ادامه مسیر با کسب نتایج موفق، به جایگاه مناسبی در جدول برسیم.

دیدگاه‌ها