کد خبر : 1976494 | 08 آبان 1402 ساعت 21:43 | 40.5K بازدید | 5 دیدگاه

اگر طلسم گل‌های دقایق پایانی بشکند

این استقلال بار دیگر به جدول برمی‌گردد

استقلال خوزستان بار دیگر در دستیابی به برد بدشانس بود تا حسرت خوزستانی‌ها به هشتمین هفته برسد.

این استقلال بار دیگر به جدول برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان اسبق فوتبال ایران در بازگشت دوباره به لیگ برتر شرایط عجیبی را دنبال می‌کند؛ آنها یا در لحظات پایانی با دریافت گل شکست می‌خورند یا با تساوی از زمین خارج می‌شوند تا اسیر طلسم بزرگی در این خصوص شوند.

فارغ از اتفاقاتی مشابه در فصل گذشته که باعث شده بود این تیم برای رسیدن به سهمیه صعود با دردسر بزرگی مواجه باشد، در این فصل نیز سیدسیروس پورموسوی علی‌رغم نمایش قابل دفاعی که تیمش داشته، برای رسیدن به برد بدشانس بوده است. آنها این هفته نیز در شرایطی مقابل نفت آبادان به تساوی رضایت دادند که در خانه حریف تا دقایق زیادی پیش افتاده بودند، اما به نظر می‌رسد استرس ناشی از طلسم پیروز نشدن و دریافت گل دقایق پایانی بار دیگر ذهن بازیکنان را درگیر کرد تا آنها دو امتیاز طلایی را از دست دهند.

استقلال خوزستان که با هدایت سیروس پورموسوی موفق شده بود بار دیگر به حسرت هواداران این تیم برای حضور در لیگ برتر پایان دهد، در هفته اول و در خانه با گل دقایق پایانی به تساوی مقابل شمس آذر دست یافت. آنها اما در دومین هفته با گل دقیقه 81 مهران موسوی که اتفاقا گزینه انتقال به جمع آبی‌پوشان بود و در جذب آن ناکام مانده بودند، از آلومینیوم اراک شکست خوردند.

1947551

بولت پرسپولیسآبی‌پوشان در سومین هفته در نمایشی تحسین برابر تراکتور، در نهایت اما در دومین دقیقه از وقت اضافه و با گل گوستاوو مغلوب شاگردان پاکو خمس شدند. اتفاقی که در دیدار مقابل استقلال در جدال چهارم لیگ برتری آنها نیز بار دیگر تکرار شد و آنها این بار در شرایطی در آزادی طعم شکست را چشیدند که به شدت نسبت به عملکرد داوری خصوصا در صحنه گل حریف معترض بودند.

بولت پرسپولیساستقلال خوزستان در هفته پنجم نیز با دریافت گل در دقیقه 2+90 از ذوب آهن شکست خورد تا این طلسم اردوی این تیم را با نگرانی بزرگی بابت از دست رفتن امتیاز مواجه کند. با این حال، آنها در جدال برابر فولاد خوزستان نیز بار دیگر در دقیقه 2+90 توسط گادوین منشا دروازه‌شان باز شد تا حسرت دیگری را تجربه کنند. برابر پیکان نیز بعد از اینکه پنالتی این تیم هدر رفت، انتظار می‌رفت آنها بار دیگر به بازی برگردند اما اشتباهاتی باورنکردنی در دقیقه 90 یک شکست دیگر را به کارنامه این تیم اضافه کرد.

و در نهایت بار دیگر دریافت گل در لحظه پایانی و در شرایطی که در خانه نفت آبادان موفق شده بودند تا دقیقه 87 پیش بیفتند و اما کار را با تساوی خاتمه دادند. آنها هفته آتی جدالی سخت مقابل گل گهر در خانه خود پیش رو دارند و کادرفنی این تیم امیدوار است در این بازی به حسرت بزرگ خود پایان داده و ضمن شکست طلسم، شرایط خود را در جدول نیز بهبود بخشد.

 مدیریت باشگاه با اشاره به شرایط فنی تیم، همچنان از کادرفنی خود در اقدامی قابل تحسین و توجه حمایت کرده و با اشاره به عملکرد آنها در مسیر صعود و پایان دادن به حسرت چند ساله برای بازگشت به لیگ برتر، چشم به ادامه فصل دوخته‌اند. جایی که آنها امیدوارند با تغییر روند و تقویت تیم، جایگاه مناسبی را از آن خود کنند و مدعی‌اند این استقلال به جدول بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها