کد خبر : 1976514 | 09 آبان 1402 ساعت 05:41 | 59.8K بازدید | 52 دیدگاه

هشت سال از عجیب‌ترین گل تاریخ دربی گذشت!

اوایل راه برانکو با پرسپولیس با یک تساوی شیرین در دربی رفت به پایان رسید؛ آن هم با گل عجیب جری بنگستون.

هشت سال از عجیب‌ترین گل تاریخ دربی گذشت!

به گزارش "ورزش سه"، در آبان ماه ۱۳۹۴ در چارچوب دربی رفت لیگ پانزدهم دو تیم پرسپولیس و استقلال در هوای بارانی تهران به مصاف هم رفتند.

اوایل نیمه دوم جابر انصاری دروازه پرسپولیس را فرو ریخت و پس از آن تا ثانیه پایانی سرخ‌ها هر چه زدند به در بسته خورد اما یک گل دیرهنگام، آبی‌ها را که آماده پایکوبی و جشن شده بودند، ناراحت و بهت‌زده کرد.

طارمی، مسلمان، علیپور، احمدزاده و سایر ستاره‌های آن روزهای پرسپولیس هرچه زدند دروازه مهدی رحمتی را باز نکردند تا اینکه مهاجم تیم‌ملی هندوراس وارد زمین شد و ضربه نهایی یکی از دیرهنگام‌ترین گل‌های تاریخ شهرآورد را در دقیقه 6+90 به ثمر رساند.

1947598

شاید لحظات کمرنگی از این گل در ذهن طرفداران پرسپولیس مانده باشد. رضا نورمحمدی توپ را از زمین خودی می‌فرستد، سایش سر مهدی طارمی موقعیت را در اختیار محسن بنگر می‌گذارد، او به طارمی پاس می‌دهد، شوت طارمی به بازیکن استقلال می‌خورد، رضاییان با یک شوت دروازه را تهدید می‌کند و بعد برخورد توپ به بدن بنگستون به عجیب‌ترین گل دربی تبدیل می‌شود.

1947597

سرخ‌ها که آن روزها پس از فوت هادی نوروزی مشکی پوش بودند با این تساوی ارزشمند فصل جذاب خود را با تیم هجومی برانکو ادامه دادند و طعم شکست در شهرآورد را در آن فصل نچشیدند.

دیدگاه‌ها