کد خبر : 1976583 | 09 آبان 1402 ساعت 12:41 | 40.3K بازدید | 28 دیدگاه

پیام ستاره بایرن برای بلینگام: کاش کنارت بودم!

جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، با ارسال پیامی دریافت جایزه کوپا را به جود بلینگام تبریک گفت.

پیام ستاره بایرن برای بلینگام: کاش کنارت بودم!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام شب گذشته در مراسمی که از سوی مجله فرانس فوتبال برگزار شد حضور داشت و جایزه کوپا که به بهترین بازیکن زیر 21 سال دنیا اهدا می‌شود را دریافت کرد. 

این بازیکن عملکردی خیره‌کننده در ترکیب رئال مادرید، تیم ملی انگلیس و بروسیا دورتموند داشت و همین باعث شد که بتواند این جایزه را در بین نامزدهای درخشانی که برای دریافت آن انتخاب شده بودند از آن خود کند. 

موسیالا که پیش از این در زمان حضورش در تیم ملی نوجوانان انگلیس با بلینگام دوست صمیمی و هم اتاقی بود شب گذشته در این مراسم حضور نداشت اما دریافت این جایزه را با ارسال پیام ویدیویی به او تبریک گفت. 

1947720

این ستاره بایرن در این پیام که در زمان اهدای جایزه از نمایشگرها پخش شد گفت: «سلام جود، به خاطر بازی‌ای که در پیش داریم نتوانستم امشب در کنارت در پاریس باشم اما دوست داشتم به خاطر این دستاوردت به تو تبریک بگویم. تو شایسته این جایزه بودی. 

هر دو به یاد داریم که مدتی طولانی نگذشته که من و تو در تیم ملی انگلیس هم تیمی بودیم و حالا تو برای رئال مادرید بازی می‌کنی و من برای بایرن که وقتی به آن فکر کنی خیلی دیوانه‌وار است. امیدوارم به زودی ببینمت و شب خوبی داشته باشی. تبریک دوباره.»

جمال موسیالا در رده‌بندی جایزه کوپا در جایگاه دوم قرار گرفت و پدری از بارسلونا هم سوم شد. 

دیدگاه‌ها