کد خبر : 1976633 | 09 آبان 1402 ساعت 17:53 | 31.5K بازدید | 29 دیدگاه

پاس تماشایی هفته در محوطه استقلال (ویدیو)

هافبک آلومینیوم نمایش خوبی در حضور مقابل استقلال داشت.

پاس تماشایی هفته در محوطه استقلال (ویدیو)

به گزارش “ورزش سه”، آلومینیوم اراک نمایش هجومی و نزدیکی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال داشت و موقعیت‌های خطرناکی به وجود آورد که اگر خوش‌شانس بود در دقایق تلف شده روی پاس زیبای علیرضا نقی‌زاده و ضربه رضا جبیره به گل یا پنالتی می‌رسید که این اتفاق نیفتاد.

علیرضا نقی‌زاده که در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر جزء ۱۱ بازیکن ثابت آلومینیوم بود، در دیدار مقابل استقلال مثل میلاد فخرالدینی از دقیقه ۶۴ وارد زمین شد که پس از حضورش، این تیم نمایش هجومی‌تری ارائه داد و نزدیک بود حتی روی پاس این بازیکن در هشتمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی را بزند یا حداقل صاحب یک ضربه پنالتی شود که با بدشانسی این اتفاق نیفتاد.

ویدئو: 314783

هافبک تبریزی آلومینیوم که تجربه گلزنی مقابل استقلال را در دوران حضورش در گسترش فولاد و سیاه جامگان داشته، با انگیزه زیادی در مسابقه اخیرشان مقابل استقلال به زمین رفت تا بتواند تیمش را از شکست نجات بدهد ولی در رقم زدن این اتفاق بدشانس بود.

علیرضا نقی‌زاده در لحظات پایانی دیدار آلومینیوم مقابل استقلال با یک پاس استثنایی بیرون پا توپ را به مقابل پای رضا جبیره فرستاد که ضربه او پس از اصابت به تیرک و البته تکل سید حسین حسینی روی پای مهاجم آلومینیوم تبدیل به گل نشد تا ایرانکو بدون امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کند.

دیدگاه‌ها