کد خبر : 1976799 | 10 آبان 1402 ساعت 12:45 | 59.7K بازدید | 135 دیدگاه

در پاسخ به ماتئوس

دی‌ماریا پشت مسی در آمد: برو جای دیگه گریه کن!

آنخل دی‌ماریا پاسخ تند و کنایه آمیزی به اظهارات روز گذشته لوتار ماتئوس علیه توپ طلای مسی داد.

دی‌ماریا پشت مسی در آمد: برو جای دیگه گریه کن!

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب لیونل مسی برای هشتمین بار برنده توپ طلا شد در حالی که رقیب بزرگی چون ارلینگ هالند را مقابل خود داشت. 

نظرات متفاوت بود و برخی همچنان معتقدند مسی سزاوار کسب این جایزه نبود و به نوعی توپ طلا را به او هدیه دادند. لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، نیز چنین عقیده ای دارد.

1948149

برنده توپ طلای 1990 در صحبت با اسکای اسپورت گفت: «در طول سال گذشته، هالند بهتر از مسی عمل کرد. این سزاوار نیست مسی توپ طلا را ببرد. اما نشان می‌دهد که جام‌جهانی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

برای من هالند بهترین بازیکن دوازده ماه اخیر است. او عناوین مهمی را با منچسترسیتی به دست آورده است. لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را گرفته و همچنین رکوردهای گلزنی زیادی را شکسته است. برای من هیچ راهی جز انتخاب هالند وجود ندارد. انتخاب کردن مسی مسخره بود، اگرچه من خودم طرفدار مسی هستم.»

روزنامه اوله آرژانتین در صفحه اینستاگرام خود این مصاحبه را بازتاب داد و نکته جالب کامنت آنخل دی‌ماریا زیر این پست بود. ستاره حال حاضر بنفیکا در دفاع از لیونل مسی برای ماتئوس نوشت: «برو جای دیگه گریه کن.»

جالب اینکه ماتئوس نیز مثل مسی به دلیل عملکرد درخشانش در جام جهانی (1990) برنده توپ طلا شد و بالاتر از سالواتوره اسکیلاچی (آقای گل جام) و آندریاس برمه قرار گرفت.

دیدگاه‌ها