کد خبر : 1976753 | 10 آبان 1402 ساعت 01:44 | 96.2K بازدید | 190 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

دادن توپ طلا به مسی مسخره بود!

لوتار ماتئوس، در گفت‌وگویی، علیه لیونل مسی موضع گرفت و او را مستحق دریافت توپ طلا ندانست.

دادن توپ طلا به مسی مسخره بود!

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، فوتبالیست و مربی سابق آلمانی، مخالفت خود را با انتخاب لیونل مسی به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۲۳ اعلام کرد. ماتئوس که در پنج جام جهانی بازی کرده و ۱۵۰ بازی برای تیم ملی آلمان انجام داده است، معتقد است که جایزه‌ای که دوشنبه گذشته در پاریس به اسطوره آرژانتینی داده شد، به ناحق بوده است.

1948095

ماتئوس در صحبت با اسکای اسپورت گفت: «در طول سال گذشته، هالند بهتر از مسی عمل کرد. این سزاوار نیست مسی توپ طلا را ببرد. اما نشان می‌دهد که جام جهانی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

برای من هالند بهترین بازیکن دوازده ماه اخیر است. او عناوین مهمی را با منچسترسیتی به دست آورده است. لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را گرفته و همچنین رکوردهای گلزنی زیادی را شکسته است. برای من هیچ راهی جز انتخاب هالند وجود ندارد. انتخاب کردن مسی مسخره بود، اگرچه من خودم طرفدار مسی هستم.

1948096

ماتئوس فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۹۷۹ با پوشیدن پیراهن بروسیا مونشن گلادباخ آغاز کرد. او در سال ۱۹۸۴ به بایرن مونیخ پیوست و سپس در سال ۱۹۸۸ به اینتر میلان رفت. او سپس به بایرن برگشت و از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۰ در آنجا توپ زد. او به عنوان سرمربی نیز هدایت تیم‌های راپید وین، پارتیزان بلگراد، تیم ملی مجارستان، اتلتیکو پارانائنسه، مکابی و تیم ملی بلغارستان را برعهده داشته است.

دیدگاه‌ها