کد خبر : 1976800 | 10 آبان 1402 ساعت 12:42 | 16.1K بازدید | 4 دیدگاه

هشدار به اینتر و یووه: این تیم هم مدعی است

آریگو ساکی، سرمربی اسبق میلان، توضیح می‌دهد که تیم استفانو پیولی هم می‌تواند یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی سری A باشد.

هشدار به اینتر و یووه: این تیم هم مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، آریگو ساکی در مقاله خود در گاتزتا دلو اسپورت درباره میلان اظهارنظر کرد که به عقیده او این تیم هم می‌تواند در مسیر کسب عنوان قهرمانی با اینتر و یوونتوس رقابت کند.

ساکی نوشت:"خیلی ها دوئل اینتر-یووه را برای اسکودتو پیش بینی می‌کنند، اما معتقدم که میلان حداقل با آن چیزی که یکشنبه مقابل ناپولی نشان داد در این کورس حضور دارد. پس از دو شکست مقابل یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن، روسونری قدرت و شهامت واکنش را داشت.

او با اشاره به تساوی 2-2 مقابل مدعی عنوان قهرمانی نوشت:"مقابل ناپولی نیمه اول بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند که می‌توانستیم حداقل سه یا چهار گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم با وجود بازگشت حریف هم تلاش خوبی داشتند تا نتیجه را واگذار نکنند."

1948152

او ادامه می‌‍دهد:"با نگاهی به تقویم، وضعیت روسونری بهتر از اینتر و یوونتوس است، دو تیمی که باید مقابل هم بازی کنند و برای کسب امتیاز رقابت بالایی دارند. با این حال هواداران میلان نسبت به واکنش تیم برای کسب امتیازات آگاه هستند. باشگاه ثابت می‌کند که به مربی بسیار نزدیک است، از او حمایت می‌کند و اگر بخواهد به موفقیت‌های مهمی دست پیدا کند، باید این کار را انجام دهد. وحدت قدرت است: این ضرب المثل همتا ندارد."

دیدگاه‌ها