کد خبر : 1976815 | 10 آبان 1402 ساعت 13:50 | 46.3K بازدید | 50 دیدگاه

امیدواری رئال: این ستاره تابستان 2024 برای ماست!

رئال مادرید تا حد زیادی اطمینان دارد که آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، را تابستان سال آینده به خدمت خواهد گرفت.

امیدواری رئال: این ستاره تابستان 2024 برای ماست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از مدت‌ها قبل شرایط دیویس را زیر نظر دارد و امیدوار است که بتواند او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به خدمت بگیرد.‌

درخشش این بازیکن در خط دفاعی بایرن مونیخ باعث شده که او مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار بگیرد و این باشگاه آلمانی هم تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا بتواند او را همچنان در آلیانز آرنا حفظ کند. 

اما بسیاری از منابع نزدیک به این ستاره کانادایی هم پیش از این خبر داده بودند که او هم علاقه زیادی به رئال دارد و دوست دارد تجربه پوشیدن پیراهن این تیم و بازی در سانتیاگو برنابئو را به‌دست آورد که این کار آنها را بسیار راحت‌تر خواهد کرد. 

1923050

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده که مدیران رئال مادرید در چند روز گذشته بسیار به جذب دیویس در پنجره تابستانی 2024 خوش‌بین شده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را بدون دردسر خاصی به خدمت بگیرند. 

پیش از این مدیر برنامه او هم بارها از پیشنهاد و علاقه رئال مادرید به این بازیکن صحبت کرده که باعث عصبانیت مدیران بایرن هم شده بود ولی به نظر می‌رسد که این موضوع کاملا برای هر دو طرف جدی است و مذاکرات بین مدیران این دو باشگاه به زودی آغاز خواهد شد. 

دیدگاه‌ها