کد خبر : 1976828 | 10 آبان 1402 ساعت 14:47 | 55K بازدید | 43 دیدگاه

17.5 میلیون یورو!

غرامت کمرشکن منچستریونایتد به هلندی ناکام

منچستریونایتد در صورت قطع همکاری با اریک تن‌هاخ باید به او 17.5 میلیون یورو غرامت بدهد.

غرامت کمرشکن منچستریونایتد به هلندی ناکام

به گزارش "ورزش سه"، رختکن منچستریونایتد کم کم در حال تبدیل شدن به انبار باروت است. مطبوعات انگلیسی در حال حاضر در مورد اخراج احتمالی سرمربی هلندی صحبت می‌کنند که برای این باشگاه اصلاً ارزان تمام نخواهد شد.

1948186

یونایتد در شروع سخت فصل در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. اتفاقات فرا ورزشی و حواشی برخی از بازیکنان، همراه با نتایج بد و تحقیر اخیر در دربی باعث شده تا صبر و طاقت هواداران و حتی بازیکنان در مورد اریک تن‌هاخ تمام شود.

تن هاخ همیشه از حمایت ستون های باشگاه برخوردار بود. هیئت مدیره و کاپیتان‌های یونایتد معمولاً او را در ایده‌هایش همراهی می‌کردند، اما حالا به گزارش دیلی‌میل، موضع تغییر کرده است. رختکن اعتمادش به ایده های مرد هلندی را از دست داده و بازیکنان احساس می کنند درگیری های داخلی به وحدت تیم آسیب می زند.

1944579

به گزارش میرر، اگر باشگاه منچستریونایتد بخواهد تن هاخ را اخراج کند، باید بیش از 17 میلیون یورو (15 میلیون پوند) به او بپردازد. این غرامت در قرارداد تن هاخ که تا سال 2025 اعتبار دارد، قید شده است. همچنین او سالانه 9میلیون پوند، یعنی کمی بیش از 10 میلیون یورو نیز دستمزد می‌گیرد.

دیدگاه‌ها