کد خبر : 1976977 | 11 آبان 1402 ساعت 02:42 | 15.1K بازدید | 37 دیدگاه

توخل: هیچ توضیحی برای این باخت وجود ندارد

توماس توخل پس از کنار رفتن از جام حذفی با نتیجه ۲-۱ مقابل یک حریف کم‌ نام و نشان، درباره مسائلی از بازی مانند مصدومیت دلیخت و حذف از جام حذفی، صحبت کرد.

توخل: هیچ توضیحی برای این باخت وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی‌ای عجیب و غریب در خانه ساربروکن حذف شد. توماس توخل، سرمربی آلمانی باواریایی‌ها درباره این بازی توضیحاتی را ارائه داد.

حذف از جام حذفی؟
بازی عجیبی بود. نه مغرور بودیم نه خیلی سخت گرفتیم و کاملا عادی با بازی برخورد کردیم. آنها را دست کم نگرفتیم و به چشم یک تیم قوی با آنها بازی کردیم. احساس عجیبی است. همه کسانی که می‌گویند ما باید برنده می‌شدیم، درست می‌گویند. هیچ توضیح هوشمندانه‌ای برای این باخت وجود ندارد. ما واقعا می‌خواستیم صعود کنیم و به مرحله بعد برویم. اما نشد. به حریف تبریک می‌گویم.

1948492

مصدومیت دلیخت؟
دوباره همان زانو و همان وضعیت است. خیلی دردناک است. توقع این حجم از بدشانسی را نداشتم. اما هنوز نتیجه یا تشخیصی نداریم. باید صبر کنیم ببینیم چه می‌شود.

بازی نکردن کین؟
او قبل از بازی در همسترینگش دردی احساس کرد. در نیمه دوم هم فقط یک تعویض مانده بود. ترجیح دادم تا وقت اضافه صبر کنم و ببینم چه می‌شود اما گل خوردیم. بدشانسی ما در همه لحظات بازی حاکم بود.

دیدگاه‌ها