کد خبر : 1976978 | 11 آبان 1402 ساعت 03:08 | 33.9K بازدید | 87 دیدگاه

تن‌هاخ: من یک مبارز هستم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از شکست 3-0 تیمش مقابل نیوکسل، تاکید کرد که تلاش خواهد کرد تا شرایط تیمش را تغییر بدهد.

تن‌هاخ: من یک مبارز هستم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که شروع خوبی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نداشت، امشب در الدترافورد مقابل نیوکسل با سه گل شکست خورد تا از رقابت های جام اتحادیه هم کنار برود؛ نتیجه‌ای که زمزمه اخراج تن‌هاخ را جدی‌تر کرد اما این مربی هلندی از شاگردانش خواست تا با اتحاد این چالش را پشت سر بگذارند.
او به خبرنگاران گفت:"من تنها می‌توانم از هواداران عذرخواهی کنم. این بازی خیلی پایین‌تر از استاندارد ما بود و ما باید در مسیر صحیح قرار بگیریم.
می دانیم که به اندازه کافی خوب نبودیم. من باید مسئولیت این شکست را بر عهده بگیرم. برای هواداران ناراحتم.
بازیکنان برای تغییر این شرایط تلاش خواهند کرد. آنها با هم متحد هستند. دیدید که آنها تلاش کردند. شاید باید این کار را به عنوان یک تیم انجام بدهید. این تنها راه است.

1948494


تنها وقتی اعتماد به نفس به دست میاورید که نتایج خوبی بگیرید و این تنها زمانی ممکن است که از قوانین پیروی کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.  
تا حالا به اندازه کافی خوب نبودیم. من مسئولیت آن را می‌پذیرم. این تیم من است و ما به اندازه کافی خوب بازی نمی کنیم.
همه باید مسئولیت قبول کنند. مسئول باشند و همکاری کنند. این کلمه کلیدی است. ما ابتدا استراحت می‌کنیم و سپس ترکیب تیم برای دیدار مقابل فولام را انتخاب خواهیم کرد.
من یک مبارز هستم و می‌دانم که همیشه شرایط خوب پیش نمی‌رود. ما این فصل لغزش های زیادی داشتیم. 
من مطمئنم که می‌توانم این کار را انجام بدهم اما در این لحظه ما در موقعیت بدی هستیم. من مسئولیت می‌پذیرم اما آن را به عنوان یک چالش می‌بینم. من و بازیکنانم باید متحد باشیم و با هم مبارزه کنیم.
ما باید این شکست را پشت سر بگذاریم. باید این کار را خیلی سریع انجام بدهیم. شنبه بازی بعدی است. ما باید استانداردمان را بالا ببریم. این نمایش به اندازه کافی خوب نیست."
تن هاخ همچنین تایید کرد که تعویض کاسمیرو بین دو نیمه به دلیل مصدومیت بود و این ستاره برزیلی دیدار مقابل فولام را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها