کد خبر : 1976986 | 11 آبان 1402 ساعت 09:44 | 30K بازدید | 5 دیدگاه

کلوپ: اگر نونیز از باد استفاده کند عالی است!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد بازیکنانش در بازی برابر برونموث بسیار راضی و خوشحال است.

کلوپ: اگر نونیز از باد استفاده کند عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دور چهارم از رقابت‌های جام اتحادیه روبروی بورنموث به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید تا راهی مرحله بعدی شود. 

آنها در شبی که بسیاری از مدعیان قهرمانی از جمله منچستریونایتد و آرسنال برابر حریفان‌شان شکست خوردند و از گردونه این مسابقات حذف شدند، توانستند به مرحله بعد برسند تا همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بمانند. 

کلوپ پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این بازی عالی و عالی و عالی بود. همه چیز بستگی به پیروزی و صعود به مرحله بعدی داشت. امروز شاهد اتفاقات خوبی در زمین بودیم. شرایط برگزاری بازی و طوفان و هوا برای هر دو تیم بسیار دشوار بود. 

1945477

ما می‌توانستیم در نیمه اول بیشتر گل بزنیم اما نزدیم. در نیمه دوم متوجه این اشتباهی که کردیم شدیم، چون باد شرایط را خیلی سخت کرده بود. ما گل دوم زیبایی را به ثمر رساندیم و به سختی تلاش کردیم. هر دو تیم دنبال پیروزی بودند. این بازی بسیار خوب در شرایطی خیلی عجیب بود.»

او درباره عملکرد بازیکنانش در این بازی اضافه کرد:«عالی بود. واقعا عالی بود. همه از این شرایط خبر داشتنند و ما هم می‌دانستیم که طوفان و باد در کار خواهد بود. فوتبال بازی کردن در این شرایط خیلی متفاوت است اما این پسرها همه چیز را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.»

سرمربی لیورپول در پاسخ به این سوال که آیا داروین نونیز از سرعت باد برای ارسال پاس گل استفاده کرد گفت:« اگر او بتواند این کار را انجام دهد عالی است. فقط باید دید توپ کجا خواهد رفت. پاس او فوق العاده باشد. من از او نپرسیدم که آیا این کار را کرد یا نه، شما باید بپرسید. من فقط از گل لذت بردم.»

دیدگاه‌ها