کد خبر : 1976987 | 11 آبان 1402 ساعت 09:56 | 31.5K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای بزرگ تیم بحران‌زده: ما مدعی قهرمانی هستیم!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، تیمش را مدعی قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس می‌داند.

ادعای بزرگ تیم بحران‌زده: ما مدعی قهرمانی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دور چهارم از رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس روبروی بلکبرن به میدان رفت و موفق شد حریفش را با دو گل شکست دهد و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند. 

آنها که از ابتدای فصل تا به حال روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند بسیار به این پیروزی نیاز داشتند تا به حضورشان در این جام ادامه دهند چون اگر از این رقابت‌ها هم حذف می‌شدند، فشار روی بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم بیش از پیش زیاد می‎‌شد. 

پوچتینو پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره کسب این برد اظهار داشت: «پس از بازی روز شنبه برای ما بسیار مهم بود که در این مسابقات صعود کنیم و بتوانیم اعتماد به نفس بازیکنان را دوباره به دست آوریم. این شبیه مسابقات پیش فصل در ماه نوامبر بود چون شرایط خاصی داشت.»

1942146

او درباره شرایط ریس جیمز گفت: «برنامه ما این بود که بین دو نیمه شرایط او را برررسی کنیم. او پس از 15 دقیقه کمی احساس خستگی داشت و ما هم باید کاملا درباره این بازیکن محتاطانه رفتار کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تعویض کنیم. ما هیچ ریسکی نمی‌کنیم و برنامه این است که آرام آرام پیش برویم.»

سرمربی چلسی در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی در این رقابت‌ها فکر می‌کند اضافه کرد: «بله، فکر می‌کنم. ما باید به این موضوع فکر کنیم که این رقابت بسیار مهمی برای ماست چون در اروپا حضور نداریم و قهرمانی در این جام باید اولویت ما باشد.»

دیدگاه‌ها