کد خبر : 1977030 | 11 آبان 1402 ساعت 13:55 | 43.5K بازدید | 57 دیدگاه

لوپتگی و اونای امری در انتظار شیاطین سرخ

گزینه‌های یونایتد برای جانشینی تن‌هاخ: دو اسپانیایی

روزنامه آاس امروز ادعا کرد که در صورت برکناری اریک تن‌هاخ توسط منچستریونایتد، جولن لوپتگی و اونای امری بیشترین شانس را برای جانشینی او خواهند داشت.

گزینه‌های یونایتد برای جانشینی تن‌هاخ: دو اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، نفس‌های اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد پس از شروعی اسف‌بار در فصل جاری به شماره افتاده است. 

یونایتد چند روز پیش دربی منچستر را در زمین خود با سه گل به سیتی واگذار کرد و دیشب نیز در اولدترافورد بازی خود برابر نیوکسل در جام اتحادیه را 0-3 باخت و حذف شد.

1948480

تن هاخ فصل قبل عملکرد قابل قبولی در یونایتد داشت و توانست این تیم را قهرمان جام اتحادیه کند، به فینال جام حذفی برساند و سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد ولی امسال شیاطین سرخ در لیگ برتر هشتم هستند، شانس زیادی برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ندارند و از یک جام نیز کنار رفته‌اند.

1948575

آاس امروز نوشت که با این شرایط احتمال برکناری تن‌هاخ بالا رفته و بعید نیست با یک ناکامی دیگر صبر مدیران لبریز شده و حکم اخراج او را صادر کنند. طبق این گزارش، مدیران یونایتد روی جولن لوپتگی و اونای امری برای جانشینی تن‌هاخ نظر مثبت دارند.

لوپتگی در ولورهمپتون عملکرد خوبی داشت ولی تابستان امسال استعفا کرد و فعلا تیم ندارد. او ولی همچنان در انگلیس اقامت دارد. امری نیز پس از یک دوره حضور نه چندان خوب در آرسنال، از سال قبل مربی استون ویلا شده و توانسته در این تیم عالی کار کند. ویلا فعلا در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد و بازی هایی بسیار تماشایی ارائه می دهد. 

لازم به ذکر است که منچستر در صورت برکناری تن‌هاخ باید بیش از 17 میلیون یورو به وی غرامت بدهد اما این هم مشکلی در راه اخراج مرد هلندی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها