کد خبر : 1977096 | 11 آبان 1402 ساعت 18:47 | 32.1K بازدید | 71 دیدگاه

تراکتور ۱۱+۵ بازیکن داشت؛

رحمتی: فقط درباره ۳۱ دقیقه بازی صحبت می‌کنم

مهدی رحمتی پس از شکست نساجی برابر تراکتور به تمجید از شاگردان خود پرداخت.

رحمتی: فقط درباره ۳۱ دقیقه بازی صحبت می‌کنم

به گزارش ورزش سه، نساجی در شرایطی با نتیجه سه بر صفر برابر تراکتور شکست خورد که گل اول سرخپوشان تبریزی در موقعیت آفساید به ثمر رسید تا این‌ موضوع باعث عصبانیت مهدی رحمتی شود.

رحمتی پس از پایان مسابقه با آرامش و خونسردی در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: همانطور که شرایط تیم ما را می‌بینید، واقعا تحت فشار هستیم. چهار روز چهار روز بازی کردن برای یک تیم مثل نساجی با داشتن تعداد بازیکن کم، سخت است. تحت فشار هستیم و تعدادی مصدوم و محروم داریم و نیاز داریم که آنها هر‌چه زودتر برگردند. ما چهار روز بعد هم ما با نوبهار ازبکستان بازی داریم.

او ادامه داد: در‌ هر صورت فقط به نشست خبری آمدم که از شرافت، غیرت، مردانگی بازیکنان تیمم تشکر کنم. ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم و شرایط بازی هم به نفع ما بود و همه چیز نرمال پیش می‌رفت و توانستیم روی دروازه تراکتور که دو تا ۱۱ تا بلکه به اضافه پنج بازیکن دارد، موقعیت ایجاد کنیم.

سرمربی نساجی سپس با کنایه به داوری مسابقه عنوان کرد: تا دقیقه ۳۱ همه چیز به نفع ما بود و خوب بازی رو پرس می‌کردیم. اگر اجازه بدهید تا دقیقه ۳۱ برای صحبت من کافی است و درباره ادامه بازی صحبتی نمی‌کنم. به آن صحنه‌ای که ما گل دریافت کردیم و اتفاقات بعد از آن اشاره می‌کنم. اگر درباره ۳۱ دقیقه اول بازی سوالی دارید، من در خدمت هستم.

دیدگاه‌ها