کد خبر : 1977136 | 12 آبان 1402 ساعت 02:37 | 10.5K بازدید | 6 دیدگاه

قهر و انصراف عجیب ستاره تنیس از مسترز پاریس

یانیک سینر به خاطر برنامه ضعیف مسابقات مسترز پاریس، از ادامه این رقابت‌ها انصراف داد.

قهر و انصراف عجیب ستاره تنیس از مسترز پاریس

به گزارش "ورزش سه"، سینر موفق شد مکنزی مک‌دونالد را در ساعت 3 بامداد روز پنج‌شنبه در مسترز پاریس شکست دهد، در دیداری که به دلیل برنامه‌ریزی نادرست مسترز پاریس دیر شروع و تمام شد. از طرفی مطابق برنامه قبلی هم، یانیک سینر قرار بود در ساعت 4 بعد از ظهر همان روز مقابل الکس دی مینور بازی کند، بعد از اتمام دیرهنگام بازی اول، مسترز پاریس برنامه بازی این ستاره ایتالیایی را تغییر نداد تا این بازیکن ایتالیایی از رقابت‌ها کناره‌گیری کند و اعلام کند که باید سلامتی خود را قبل از فینال ATP در اواخر این ماه در اولویت قرار دهد. او در حالی از این مسابقات انصراف داد که با نبود دانیل مدودف و کارلوس آلکاراس، بعد از نواک جوکوویچ شانس دوم قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شد.

1948743

بازیکن شماره 4 جهان کمی کمتر از 90 دقیقه قبل از حضور در زمین در شبکه ایکس نوشت: "متاسفم که اعلام کنم از مسابقه امروز در برسی کنار می‌کشم. من مسابقه [مقابل مک دونالد] را زمانی که تقریباً 3 صبح بود تمام کردم و تا چند ساعت بعد به رختخواب نرفتم. کمتر از 12 ساعت وقت داشتم که استراحت کنم و برای مسابقه بعدی آماده شوم. من باید برای سلامتی و بدنم تصمیم درستی بگیرم. هفته‌های پیش‌رو بسیار مهم هستند، فینال ATP در خانه من ایتالیا برایم مهم است و دیویس کاپ را هم پیش رو دارم ، بنابراین اکنون روی آماده شدن برای این رویدادهای مهم تمرکز خواهم کرد. در تورین می‌بینمتان!"

فدراسیون هم کناره‌گیری او را تایید کرد و گفت: "ایستگاه بعدی: تورین. سینر پس از پایان دیرهنگام در پیروزی شب گذشته خود مقابل مک دونالد، از مسابقات مسترز رولکس پاریس انصراف داد."
کسپر رود هم پس از شکست در دو ست مقابل فرانسیسکو سروندولو در راند دوم، تصمیم‌گیری در مورد زمان‌بندی تورنمنت را نقد کرد. این بازیکن نروژی در ایکس به طعنه نوشت: "براوو! چه راه جالبی برای کمک به یکی از بهترین بازیکنان جهان برای بهبودی و آمادگی تا حد امکان وقتی که او مسابقه قبلی خود را در ساعت 2:37 صبح امروز به پایان رسان! فقط 14 ساعت ساعت برای استراحت و آماده شدن... چه شوخی بدی!"

دیدگاه‌ها