کد خبر : 1977197 | 12 آبان 1402 ساعت 08:30 | 24.3K بازدید | 47 دیدگاه

چرا کین را بازی ندادی؟ چرا با همه قدرت بازی نکردی؟

حمله همه جانبه ماتئوس به بایرن مونیخ

پس از حذف بایرن مونیخ در جام حذفی مقابل ساربروکن، لوتارو ماتئوس حمله بی‌رحمانه‌ای به بازیکنان و سرمربی این تیم داشت.

حمله همه جانبه ماتئوس به بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در بازی جام حذفی آلمان مقابل حریف ناشناخته‌‌اش یعنی ساربروکن با نتیجه 2-1 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

لوتار ماتئوس که خودش در جام حذفی سال 1994 با بایرن 1-0 مقابل وستن‌برگس‌گروت شکست خورده بود، در مورد باشگاه سابق خود حرف‌های خوبی برای گفتن نداشت.

ماتئوس در گفت‌وگو با بیلد توضیح داد: "شکست در ساربروکن بزرگترین شرمساری باواریا از زمان حذف ما مقابل وستن‌برگس‌گروت است، چنین چیزی برای ما نیز اتفاق افتاد."

او با خشم به سخنان خود ادامه داد: "شکست در جام حذفی 4 بار متوالی به این شکل برای بایرن شرم‌آور و قابل توجه است. بایرن مقابل تیم دسته دومی کیل حذف شد، 5-0 مقابل گلادباخ باخت و در خانه مقابل فرایبورگ شکست خورد. اکنون هم شکست به ساربروکن: این غیرقابل توصیف است."

ماتئوس همچنین نسبت به اقدامات انجام شده توسط توماس توخل، سرمربی بایرن، که در ابتدا اجازه داد هری کین، کینگزلی کومان و جمال موسیالا روی نیمکت بنشینند، انتقاد داشت.

ملی پوش سابق آلمان تاکید کرد: "توماس توخل در بازی با ساربروکن قمار کرد. اگر من جای او بودم، با 11 بازیکن بهترین تیمم را جمع می‌کردم و بعد از 50 یا 60 دقیقه آن‌ها را تعویض می‌کردم. به هیچ وجه هری کین را روی نیمکت نمی‌گذاشتم، این مایه تاسف است."

علاوه بر توخل، اسطوره بایرن از بازیکنان این تیم نیز انتقاد کرد: "از طرفی به اندازه کافی بازیکنان باتجربه در زمین حضور داشتند که باید این بازی را می‌بردند! چند هفته گذشته علی‌رغم نتایج خوب، قاطع نبودیم. آن سلطه قدیمی و طبیعی بایرن گم شده بود. در پیروزی‌ مقابل کپنهاگن، ماینتس و همین‌طور گالاتاسرای شانس زیادی داشتیم، تیم پایدار به نظر نمی‌رسد."

دیدگاه‌ها