کد خبر : 1977212 | 12 آبان 1402 ساعت 08:02 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

در المپیک توکیو بد آوردم

نجاتی: برای المپیک از مسابقات کشوری استارت می‌زنم

آخرین مدال‌آور وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی تأکید کرد، برای به دست آوردن دوباره دوبنده تیم ملی در این وزن و حضور در المپیک، از مسابقات قهرمان کشوری استارت خواهد زد.

نجاتی: برای المپیک از مسابقات کشوری استارت می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره همراهی تیم شرکت ملی فولاد ایران در رقابت‌های لیگ برتر فرنگی اظهار داشت: در دور رفت یک کشتی برای شرکت ملی فولاد گرفتم، در دور برگشت هم کشتی می‌گیرم. خوشبختانه شرایطم خوب بود.

وی درباره اینکه آیا امسال قصد حضور در چرخه انتخابی تیم ملی را دارد یا خیر، گفت: بله، استارت کارم را از مسابقات قهرمان کشوری خواهم زد، آن‌هم در وزن 60 کیلوگرم. حدوداً 64، 65 کیلو هستم و مشکلی برای حضور در این وزن ندارم.

این کشتی‌گیر که بعد از شکست در چرخه انتخابی وزن 60 کیلوگرم سال 2022، در پی مصدومیت میثم دلخانی عضو وزن 63 کیلوگرم تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد شد، در این مورد ادامه داد: من کشتی‌گیر 60 کیلو هستم و سال گذشته باتوجه به اتفاقی که افتاد به 63 کیلوگرم رفتم.

نجاتی درباره رقابت دوباره‌اش با مهدی محسن‌نژاد برای دوبنده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی خاطر نشان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم و هر کسی حقش بود صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد. قدم اول هم برایم مسابقات قهرمان کشوری است.

این کشتی‌گیر قمی که در المپیک قبلی نماینده وزن 60 کیلوگرم و یکی از امیدهای تیم ملی برای کسب مدال بود، در این مورد یادآور شد: در المپیک قبلی خیلی بدشانسی آوردم. متأسفانه پیش از شروع مسابقات مریض شدم و بدنم عفونت کرد. به خاطر این بیماری و استفاده از آنتی‌بیوتیک بدنم ضعیف شد. بعد هم وزن کم کردم و دیگر بدنم سرحال نشد. حالا دنبال جبران آن نتیجه هستم و ابتدا هم باید دوبنده تیم ملی را به دست آورم.

دیدگاه‌ها