کد خبر : 1977220 | 12 آبان 1402 ساعت 10:35 | 28.1K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره سابق بعد از درگیری با سرمربی: مردانه می‌روم!

مامادو ساخو، مدافع سابق لیورپول، پس از اینکه با میشل در زاکاریان، سرمربی تیمش، درگیر شد، مون‌پلیه را ترک کرد.

ستاره سابق بعد از درگیری با سرمربی: مردانه می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، مامادو ساخو، مدافع سابق لیورپول، پس از درگیری با میشل در زاکاریان، سرمربی تیم در زمین تمرین، مون‌پلیه را ترک کرد.

پس از حادثه 24 اکتبر که در آن ساخو ظاهراً یقه پیراهن زاکاریان را گرفت و او را به زمین زد، ملی پوش فرانسوی از حضور در تمرینات تیم محروم شد.

باشگاه فرانسوی اکنون تایید کرده که پس از چند روز تأمل، دو طرف تصمیم به جدایی گرفته‌اند. این بازیکن 33 ساله با جدایی از باشگاه، پیامی را در شبکه‌های اجتماعی ارسال کرد.

ساخو نوشت:"شما باید بدانید که چگونه میزی را ترک کنید وقتی که دیگر در آن‌جا احترامی گذاشته نمی‌شود. در پی حادثه‌ای که هفته گذشته در مرکز تمرین رخ داد، تصمیم گرفتم به همکاری خود با باشگاه ورزشی مون‌پلیه پایان دهم. من دو سال را در این باشگاه با جو خانوادگی گذراندم، جایی که از به اشتراک گذاشتن تجربه سطح بالای خود با هم تیمی‌هایم و "برادران کوچکم" در مرکز تمرین لذت بردم. در عین حال، از حمایت آن‌ها و همچنین کادر پزشکی تشکر می‌کنم؛ بدون اینکه حامیانی را فراموش کنم که قدردان من در این باشگاه بودند. ما مردانه با هم آشنا شدیم، مردانه هم می‌رویم. پایان فصل مبارک."

ملی پوش سابق فرانسه از زمان پیوستن به مون پلیه در جولای 2021، 49 بازی انجام داده بود. دوران حضور ساخو در لیورپول نیز با مشکلات انضباطی همراه بود. این مدافع از تور پیش فصل این تیم در آمریکا در جولای 2016 به خانه فرستاده شد و سپس به کریستال پالاس پیوست.

1948867

دیدگاه‌ها