کد خبر : 1977308 | 12 آبان 1402 ساعت 18:32 | 34.1K بازدید | 43 دیدگاه

مغرور نمی‌شویم، پرتلاش‌تر برمی‌گردیم؛

پیام خاص سرمربی ملوان به مدعیان لیگ برتر (عکس)

یک روز بعد از شکست سپاهان به دست ملوان، مهدی تارتار پیامی جالب را در اینستاگرام خود قرار داد.

پیام خاص سرمربی ملوان به مدعیان لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ملوان مقابل سپاهان چند روز پس از نمایش سزاوارانه این تیم مقابل پرسپولیس رقم خورد تا شاگردان مهدی تارتار و البته این سرمربی باتجربه در کانون توجهات قرار بگیرند.

تارتار یک روز بعد از این بازی و بازگشت به اصفهان، پیامی جالب را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و به هواداران این تیم وعده داد که «متواضعانه، با اعتماد به نفس و پرتلاش‌تر» به زمین تمرینی ملوان بازخواهند گشت و آماده حضور در بازی بعدی خواهند شد تا به این شکل نشان دهد که تیمش به این سادگی‌ها جایگاه خود را به سایر مدعیان واگذار نخواهد کرد.

سرمربی ملوان همچنین از شاگردانش تمجید کرده و نوشته که این نتایج «حاصل تلاش هرروزه بازیکنانی است که فداکاری، سرسختی و مسئولیت‌پذیری را دوباره معنا» کردند و به زعم او این سختکوشی را ادامه خواهند داد.

1949039

در کپشن پست اینستاگرام تارتار آمده است:

«از شب گذشته تا حالا پیام‌های پر مهر شما را می‌خوانم، هوادارانی که اگرچه از ما دور بودید اما عشق و انرژی مضاعفی را به تیم هدیه دادید. محبتی که در این مدت داشتید، باعث شده خودم را با افتخار یک انزلی‌چی بدانم، مثل شما یک ملوانی چند آتیشه. فکر می‌کنم راز این چند عکس را هم باید در همین عشق و تعهد جستجو کرد... اما فراموش نکنید این لبخندی که روی لبان ماست، حاصل تلاش هرروزه بازیکنانی است که فداکاری، سرسختی و مسئولیت‌پذیری را دوباره معنا کرده‌اند. آنها هستند که برای شما می‌جنگند و اطمینان دارم این سخت‌کوشی را تا همیشه ادامه خواهند داد.

پیروزی یا شکست، نتیجه هر چه باشد، وقتی سپیده‌دم سر بزند و خورشید بر پهنه تالاب انزلی نور بتاباند، یک روز جدید برای ماست. یک روز جدید برای اینکه متواضعانه، با اعتماد به نفس و پرتلاش‌تر به زمین حسن رود برگردیم و به سوی مسابقه بعد برویم و چه خوب که به زودی شما را ملاقات خواهیم کرد - جای نیمای عزیزم خالی.»

دیدگاه‌ها