کد خبر : 1977388 | 13 آبان 1402 ساعت 07:00 | 14.8K بازدید | 9 دیدگاه

مردان اول دو گل‌به‌خودی در دو فصل

اتفاق عجیب برای دانیال و تهیدست

نهم شهریور ماه سال گذشته پرسپولیس در بازی رفت مقابل صنعت نفت در ورزشگاه آزادی موفق شد با دو گل حریف را شکست دهد.

اتفاق عجیب برای دانیال و تهیدست

به گزارش "ورزش سه" دیدار رفت فصل گذشته صنعت نفت و پرسپولیس در شرایطی در هفته چهارم رقابت‌ها برگزار می‌شد که پرسپولیس بعد از دو تساوی مقابل ذوب آهن و فولاد و یک برد خارج از خانه مقابل آلومنیویم اراک مقابل هواداران خودی دنبال اولین برد خانگی می‌گشت. این مسابقه اولین دیداری بود که یورگن لوکادیا از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و با وجود اضافه وزن مشهود بعد از یک چرخش و ضربه‌ای ناگهانی با اشتباه احسان مرادیان دروازه صنعت را باز کرد و برای شادی گل نزد سکوی هواداران بانو رفت.

اما برد پرسپولیس در آن مسابقه خانگی با گل دقیقه 81 قطعی شد تا سرخ‌ها برعکس بازی این فصل‌شان تا لحظات آخر استرس نداشته باشند.

1949214

اما این اتفاق در حالی رقم خورد که گل دوم پرسپولیس در آن مسابقه دقیقا برعکس گل دوم صنعت نفت در بازی عصر پنجشنبه شکل گرفت. در آن مسابقه پرسپولیس با ارسال عالیشاه و دخالت دانیال اسماعیلی‌فر باعث اشتباه میثم تهیدست، مدافع میانی صنعت، شد تا یک گل به خودی بادآورده به نام این مدافع میانی طلایی‌های آبادان ثبت شود.

ویدئو: 315462

اما یک سال و دو ماه بعد باز هم در ورزشگاه آزادی میثم تهیدست و دانیال اسماعیلی‌فر باز هم در بطن یک گل به خودی قرار گرفتند با این تفاوت که این گل درون دروازه پرسپولیس روئید و برخلاف گل سال گذشته خاطره شیرینی برای تهیدست به جای گذاشت.

در این صحنه با ارسال صورت گرفته روی دروازه و اشتباه مدافعان پرسپولیس، تهیدست موفق شد با ضربه‌ای نوک پا و آرام در حالتی نامتعادل توپ را به سمت دروازه بزند که دانیال اسماعیلی‌فر روی خط موفق به دفع توپ نشد و گل به خودی زد.

در واقع این گل به خودی برای آبادانی‌ها و صنعت جوابی بود به آن گل به خودی سال گذشته و عجیب اینکه خاطرات تلخ و شیرینی را برای دانیال اسماعیلی‌فر و میثم تهیدست دو مدافع دو تیم به وجود آورد.

دیدگاه‌ها