کد خبر : 1977415 | 13 آبان 1402 ساعت 11:33 | 7.6K بازدید | 12 دیدگاه

هفته باشکوه رفسنجان در ورزشگاه نو تکمیل شد

مس رفسنجان در شرایطی روز جمعه یک برد باشکوه را مقابل فولاد جشن گرفت که تیم‌های ورزشی این باشگاه در هفته گذشته خوش درخشیدند.

هفته باشکوه رفسنجان در ورزشگاه نو تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان فوتبال ایران عصر جمعه ضمن افتتاح ورزشگاه جدید خود در رفسنجان و در روزی که برای اولین بار بانوان هم اجازه ورود به ورزشگاه را به دست آوردند، توانستند بردی دلچسب با نتیجه سه بر صفر به دست بیاورند تا به سومین پیروزی متوالی دست یابند و خود را به رده‌های بالایی جدول برسانند.

اتفاق ویژه برای مس رفسنجان اما موفقیت تیم‌های ورزشی این باشگاه طی هفته گذشته در لیگ‌های مختلف بود. در هفته‌ای که گذشت تیم والیبال مس موفق شد شهداب یزد قهرمان دو دوره گذشته مسابقات را در رفسنجان با نتیجه سه بر یک شکست بدهد و یک پیروزی خوب را جشن بگیرد.

همچنین تیم بسکتبال مس مقابل رعد پدافند هوایی پیروز شد، فوتسال بانوان نارنجی پوشان شاهین نطنز را شکست داد و در رده‌های پایه فوتبال هم تیم‌های جوانان، نوجوانان و نونهالان حریفان خود را شکست دادند.

به عبارت بهتر می‌توان گفت ساکت الهامی و شاگردانش هفته طلایی باشگاه مس رفسنجان را با پیروزی در زمین فوتبال تکمیل کردند تا اتفاقات خوبی را در شهر زیبا و ورزش‌دوست استان کرمان شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها