کد خبر : 1977463 | 13 آبان 1402 ساعت 13:47 | 23.4K بازدید | 15 دیدگاه

ادی هاو:

بازی با یونایتد برایمان یک جلسه تمرینی بود!

ادی هاو در نشست خبری‌اش پیش از بازی برابر آرسنال، به منچستر یونایتد طعنه زد!

بازی با یونایتد برایمان یک جلسه تمرینی بود!

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل در بازی گذشته‌اش که در چارچوب مسابقات جام اتحادیه برگزار می‌شد، توانست منچستر یونایتد را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

شاگردان ادی هاو امشب نیز در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس برابر آرسنال صف‌آرایی می‌کنند. هاو در کنفرانس خبری‌اش پیش از این بازی، درباره نکاتی از جمله وضعیت تیمش در بازی با یونایتد صحبت کرد.

او ابتدا در مورد رویارویی با آرسنال و تداوم عملکرد خوب‌شان به عنوان یک مدعی اصلی قهرمانی گفت: «آنها از فصل گذشته و در ادامه در تابستان خوب کار کردند. این عملکرد آنها به دلیل نمایش خوب‌شان در فصل گذشته است، عملکرد فصل قبل از نظر ذهنی به آنها کمک بسیاری کرد و حالا این ذهنیت در این فصل بهتر هم شده است. آنها شکست‌ناپذیر هستند و این بازی آزمون بزرگی برای ماست. ما باید راه‌هایی پیدا کنیم تا کار را برای آنها بسیار سخت کنیم.»

1949303

سرمربی نیوکسل در ادامه از بازی شاگردانش در بازی قبلی برابر منچستر یونایتد تمجید کرد و معتقد بود که این برد به آنها کمک کرده است با روحیه‌ای عالی به مصاف آرسنال بروند.

«از هر جنبه‌ای شب خوبی پشت سر گذاشتیم و روحیه و اعتماد بنفس بالای ما به دلیل بازی عالی در آن شب است. خیلی خوب بود که توانستم به همه فرصت بدهم و فکر می‌کنم آن‌ها به خوبی پاسخم را دادند. فکر می‌کنم روحیه و عزم ما در بالاترین سطح است. بعد از آن برد از نظر روحی در جایگاه خوبی هستیم.»

این سرمربی انگلیسی بلافاصله پس از سه بر صفر شدن بازی با منچستر در دقیقه ۶۰، برونو گیمارش و کالوم ویلسون، دو تن از بازیکنان اصلی‌اش را به زمین فرستاد. از او درباره این تعویض پرسیده شد و او پاسخی جالب داد.

«دلیل اصلی‌ام بیشتر کردن اختلاف نبود. قصد من این بود که به بازیکنان دقایقی بازی بدهم تا از آن به عنوان یک جلسه تمرینی استفاده کنند.»

1949304

دیدگاه‌ها