کد خبر : 1977470 | 13 آبان 1402 ساعت 14:15 | 27.4K بازدید | 19 دیدگاه

ادعای مدیر ورزشی باشگاه انگلیسی

نیوکسل مشکوک شد: شروع تحقیقات از میلان

باشگاه نیوکسل مشکوک شده که شاید میلان از تحقیقات در مورد شرط‌بندی‌های غیرقانونی ساندرو تونالی باخبر بوده و به همین دلیل او را فروخته است.

نیوکسل مشکوک شد: شروع تحقیقات از میلان

به گزارش "ورزش سه"، دن اشورث، مدیر ورزشی نیوکسل، گفت، اتهام ساندرو تونالی در مورد شرط‌بندی غیرقانونی، باشگاه نیوکسل یونایتد را کاملا غافلگیر کرد و باشگاه لیگ برتری در حال انجام تحقیقات داخلی در مورد انتقال این فوتبالیست ایتالیایی از میلان است.

این ملی پوش 23 ساله ایتالیایی ماه گذشته به مدت 18 ماه از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا محروم شد که 8 مورد از آن پس از توافق با دادستانی فدرال تعلیق شده است. فیفا هم اعلام کرد که درخواست فدراسیون ایتالیا برای اعمال این محرومیت در سراسر جهان را پذیرفته است.

1945568

تونالی در ماه جولای با مبلغی بالغ بر 70 میلیون یورو از میلان به نیوکسل پیوست که رقمی بی‌سابقه برای یک بازیکن ایتالیایی است، اما او حالا ادامه فصل و همچنین یورو 2024 را از دست خواهد داد.

اشورث به رسانه‌های بریتانیایی گفت: «این یک شوک و شگفتی بزرگ بود. برخورد با این موضوع برای همه ما تازگی داشت. اول از همه، ساندرو یک انسان است. همه ما کارهایی انجام داده‌ایم که نباید انجام می‌دادیم یا کارهایی که از انجامشان پشیمان هستیم. او یک خرید عالی برای ما بود، اما ما این انتظار را از او نداشتیم. قطعا اگر این قضیه مطلع بودیم، او را نمی‌خریدیم اما او سالهاست است که این کار را انجام می‌دهد.»

1942045

اشورث در پاسخ به این سوال که آیا میلان در زمان فروش تونالی از قضیه شرط‌بندی‌های او مطلع بود یا خیر، گفت: «برای من واقعا سخت است که بدانم میلان چیزی می‌دانست یا خیر. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که تحقیقات داخلی خود را انجام دهیم. این یک فرایند داخلی است و پاسخ دادن به این سؤال برای من واقعاً دشوار است.»

دیدگاه‌ها