کد خبر : 1977488 | 13 آبان 1402 ساعت 15:12 | 9.5K بازدید | 4 دیدگاه

بهانه سرمربی الاتحاد پس از باخت: بازیکن نداشتم

الاتحاد روز گذشته در دیدار حساس مقابل الشباب شکست خورد تا از کورس قهرمانی عقب بیفتد.

بهانه سرمربی الاتحاد پس از باخت: بازیکن نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، نونو سانتو، سرمربی پرتغالی الاتحاد، شکست تیمش از الشباب را با بدشانسی و غیبت زیاد بازیکنان مصدوم توجیه کرد.

سانتو به خبرنگاران گفت: "ما بازی را کنترل کردیم، اما شکست خوردیم. خوب شروع کردیم و توپ و میدان را در اختیار گرفتیم، اما گل توسط تیم ضعیف به ثمر رسید. ما بازی را باختیم، اما بهترین بودیم.»

سانتو خاطرنشان کرد: ما همیشه خوب کار می‌کنیم و به خصوص در لحظات سخت متحد هستیم. برای بازی بعدی به خوبی آماده می‌شویم و روی کار تمرکز می‌کنیم. هنوز برای رقابت برای قهرمانی زود است. این درست است که اختلاف زیاد است، اما ما باید روی آینده تمرکز کنیم، باید نتایج را فراموش کنیم.

ایگور پسکان سرمربی تیم الشباب نیز در نشست خبری گفت: بازی بزرگی برای ما و مقابل حریف قدرتمندی بود و به مهم‌ترین چیز یعنی پیروزی دست یافتیم و از بازیکنان تشکر می‌کنم که برنامه را فوق العاده اجرا کردند.

وی افزود: ما دائما در حال پیشرفت هستیم و این بدون شک خوب است و تا جایی که می‌توانیم، سعی می‌کنیم از بازیکنان حمایت کنیم تا بهترین سطح آنها را ارائه دهیم. کارلوس جونیور در گلزنی تخصص دارد و از این بازی خوشحال است. سطح فوق العاده‌ای که کاراسکو ارائه می‌کند و ما فقط باید سطح عملکرد بازیکنان را بهبود بخشیم.

دیدگاه‌ها