کد خبر : 1977515 | 14 آبان 1402 ساعت 02:30 | 27.9K بازدید | 21 دیدگاه

شمس آذر جاه‌طلب است و به مسیرش ادامه می‌دهد

سرپرستی که به استقلال پز چمنش را می‌دهد!

سرپرست شمس آذر قزوین مدعی شد تیمش شایستگی دستیابی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی مقابل استقلال را هم داشت.

سرپرستی که به استقلال پز چمنش را می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر با نمایشی ایده آل برابر استقلال در نهایت به تساوی مقابل حریف خود رضایت داد. مصیب چگینی سرپرست شمس آذر درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: خیلی خوشحالیم که هواداران از دیدن یک بازی زیبا لذت بردند. شمس آذر چه در این فصل و چه فصل گذشته که قهرمان لیگ آزادگان شد، فوتبالی تهاجمی و زیبا را به نمایش گذاشته و اگر عدالت فوتبال طی هفته‌های اخیر رعایت می‌شد حتی می‌توانستیم جایگاه بهتری را تا به اینجا کسب کنیم.

وی ادامه داد: کسر امتیاز در هفته‌های ابتدایی مسلما تمرکز تیم را برهم زده بود. با این حال در تمامی بازی‌ها نشان دادیم که با جاه‌طلبی رسیدن به پیروزی به زمین می‌آییم و از اینکه هواداران مقابل استقلال نیز راضی ورزشگاه را ترک کردند خوشحال هستیم و البته در این بازی نیز با بدشانسی مواجه شدیم و با نمایشی که داشتیم قادر به شکست حریف قدرتمند خودمان با توجه به اراده و پتانسیلی که در تیم شاهد هستیم، بودیم.

1949339

چگینی با اشاره به حضور هواداران و تمهیداتی که برای آن تدارک دیده بودند گفت: یک روز خوب را در قزوین شاهد بودیم. همانطور که مطلع هستید با اقدامات صورت گرفته، کیفیت چمن استادیوم سردار آزادگان جزو یکی از برترین‌های لیگ برتر نیز محسوب می‌شود. جا دارد بابت این اتفاق از آقای باجیوند و همچنین مالک و مدیریت باشگاه قدردانی کنیم که چنین شرایطی را فراهم کردند. برای دیدار با استقلال هم همه چیز خوب پیش رفت و میزبان شایسته‌ای برای حریف بودیم. حتی برخلاف قوانین ده درصدی حضور هواداران رقیب، ما این اجازه را به حریف دادیم تا سهم بیشتری از سکوها داشته باشد و در کنار رقابت ما رفاقت و احترام به رقیب را نیز به جا آوردیم تا همه هواداران و مردم عزیز قزوینی از این دیدار لذت ببرند.

سرپرست شمس آذر در پایان گفت: شمس آذر تیمی جاه طلب است که با توجه به اولین فصل حضورش در لیگ برتر، شرایط خاصی را دنبال می‌کند و امیدواریم حمایت‌ها از این تیم خصوصا از مسئولان استانی ادامه داشته باشد تا این باشگاه به عنوان یک پایگاه اجتماعی و فرهنگی بتواند مسئولیت خود را در قبال مردم شریف قزوین در سطح اول فوتبال دنبال کند و به مسیرش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها