کد خبر : 1977529 | 13 آبان 1402 ساعت 18:16 | 25K بازدید | 6 دیدگاه

حسینی‌نسب: از بازی مقابل تماشاگران لذت بردم؛

بالاخره یک مربی از داور عذرخواهی کرد

مهدی حسینی‌نسب سرمربی سایپا درباره اتفاقات بازی حساس دیروز مقابل خیبر توضیحاتی را به "ورزش‌ سه"، ارائه کرد.

بالاخره یک مربی از داور عذرخواهی کرد

به گزارش "ورزش‌ سه"، حسینی‌نسب که روز گذشته پس از گل دیرهنگام حریف خرم‌آبادی توسط داور سرشناس مسابقه اشکان خورشیدی از زمین مسابقه اخراج شد، درباره مسابقه حساس تیمش مقابل تیمش اینطور توضیح می‌دهد: بازی خیلی سختی در خرم آباد داشتیم. به خصوص که تماشاگر زیادی به ورزشگاه آمده بود و جای سوزن انداختن نبود. که البته حضور هواداران واقعا برای ما خوشحال کننده بود و امیدوارم تمام ورزشگاه‌های لیگ دسته اول اینچنین پر از شور و حس و حال باشد. حضور این هواداران خونگرم حتی اگر به تیم ما فشار بیشتری وارد می‌کند، باعث گرمای بیشتر بازی می‌شود.

او درباره نمایش تیمش مقابل خیبر هم ادامه داد: مشخص است که از شکست در خرم آباد بسیار ناراحت هستیم، اما به هر صورت این یک نتیجه عادی در فوتبال است و ما نباید همانطور که از بردها مغرور نشدیم، این شکست برای‌مان ناراحتی ممتدی به بار بیاورد. ما این بازی را فراموش می‌کنیم، از اشتباهات‌مان درس می‌گیریم. به مسابقه بعدی فکر می‌کنیم و جایگاه خودمان را در صدر جدول پس می‌گیریم. تیم من جوان و یکدست است و اگرچه ممکن است دچار لغزش بشود، اما تا پایان مسابقات مدعی صعود به لیگ برتر باقی خواهد ماند. از این موضوع مطمئنم.

1949422

حسینی‌نسب درباره درگیری با اشکان خورشیدی داور بازی هم گفت: در صحنه گل که فیلمش هم موجود است، مدافع خیبر پایش را بالا می‌آورد و روی بازیکن ما خطا می‌کند. من این صحنه را به چند کارشناس داوری نشان دادم و آنها هم حرف من را تایید می‌کنند. فشار بازی بالا بود و من بعد از این گل با آقای خورشیدی بحث کردم که ایشان رای به اخراج من داد و من هم نکته‌ای در اینباره ندارم. به هر حال فشار این مسابقه خیلی بالا بود و ما در دقایق پایانی مسابقه گلی خوردیم که از نظر من داور می‌توانست خطا بگیرد. اما شاید کاری هم که کردم، خیلی مناسب نبود و از همینجا از آقای خورشیدی عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم بیشتر روی خودم تمرین کنم تا مسائل اینچنینی رویم اثر نگذارد. البته لیگ یک همیشه این حس را به شما می‌دهد که نظارت بر داوری‌ها کافی نیست و این مسئله باید جدی‌تر دنبال شود. اگرچه آقای خورشیدی از بهترین داوران ایران است و کاملا سایز قضاوت این بازی را داشت ولی به نظرم یک اشتباه داشت.

سرمربی سایپا در پایان حرف‌هایش گفت: درنهایت به تیم خیبر تبریک می‌گویم و البته آنها هم می‌دانند رقابت‌شان با ما تا پایان لیگ ادامه خواهد داشت. ما باید منسجم‌تر و قوی‌تر جلو برویم و سعی کنیم این آخرین شکست‌مان در لیگ باشد.

دیدگاه‌ها