کد خبر : 1977553 | 13 آبان 1402 ساعت 19:51 | 11K بازدید | 24 دیدگاه

خیلی‌ها به من تبریک گفتند؛

تهی‌دست: نمیدانم من به پرسپولیس گل زدم یا نه!

بازیکن صنعت نفت می‌گوید بابت گل دوم تیم‌شان به پرسپولیس، هم تیمی‌هایش به او تبریک می‌گفتند چرا که توپ با پای او در مسیر دروازه قرار گرفته است.

تهی‌دست: نمیدانم من به پرسپولیس گل زدم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، میثم تهی دست، بازیکن صنعت نفت آبادان این روزها خیلی خوشحال است چرا که تیمش با امتیاز ورزشگاه آزادی را در بازی پرسپولیس ترک کرد. تهی دست که روی گل دوم تیمش نقش داشت در مورد این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و همه از آن لذت بردند و همه چیز داشت. آخر بازی هم برای ما خوب شد و یک امتیاز خیلی به مسیر تیمی‌مان کمک می‌کند. خیلی خوب بازی را شروع کردیم و جلو هم افتادیم ولی اخراج دقیقه ۴۵ روند تیمی‌مان را برهم زد. بین دو نیمه اتحاد بین‌مان ایجاد شد که نتیجه را حفظ کنیم اما شرایط بازی طوری بود که ده نفره بودیم و آنها جلو افتادند اما خداراشکر توانستیم به بازی برگردیم.

او در مورد صحنه گل که نقش کلیدی ایفا کرد بیان کرد: خیلی جاها در مورد گل صحبت شد و خیلی‌ها به خودم تبریک گفتند! برای من اهمیت نداشت که گل به نام من ثبت شود یا گل به خودی دانیال باشد. بچه‌ها می‌گفتند چون من زدم و در مسیر دروازه بود می‌توانست به نام من ثبت بشود. موفقیت تیم از گلزنی برایم مهمتر است.

1949485

این بازیکن راجع به اینکه برخی گفتند توپ با پای سرلک از بالای سر بیرانوند رد شده بیان کرد: توپ را من چیپ انداختم بالای سر علی بیرو و اصلا به پای میلاد نخورد. مهم این است که با امتیاز به آبادان رفتیم.

تهی دست راجع به اینکه قبل از اعلام کمک داور به جای زدن توپ ریباند مشغول اعتراض بود گفت: من صحنه را دیدم که کامل توپ از خط رد شد. یک صحنه اشتباه کردم و سمت داور آمدم که بگویم گل شده است. عجله کردم و در آن لحظه هیجان زده شده بودم. دم کمک داور گرم که در آن شرایط شهامت داشت که گل اعلام کند. اگر گل نمی‌شد حسرت می‌خوردم چون توپ پشت سرم بود و داشتم اعتراض می‌کردم. آنقدر هیجان بالا بود فقط می‌خواستم ثابت کنم که توپ گل شده است.

1949486

او در پایان راجع به وضعیت تیم‌شان گفت: هرسال در نفت اوضاع همین است ولی لیاقت مردم آبادان این شرایط نیست. امسال شاید این تفکر ایجاد شود که تیم برای نیفتادن تلاش می‌کند اما این یک امتیاز در روندمان خیلی کمک می‌کند و اتحاد بیشتری بین تیم و تماشاگران ایجاد کرد و مطمئنا اتفاقات بهتری برای صنعت نفت می‌افتد.

دیدگاه‌ها