کد خبر : 1977568 | 13 آبان 1402 ساعت 21:02 | 10.5K بازدید | 4 دیدگاه

اظهارنظر جنجالی سرمربی ناپولی: بدون ستاره‌مان بهتریم!

رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، می‌گوید این تیم در غیاب ویکتور اوسمین حتی بهتر هم بازی می‌کند.

اظهارنظر جنجالی سرمربی ناپولی: بدون ستاره‌مان بهتریم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ناپولی امروز موفق شد در غیاب اوسمین، ستاره اصلی تیم، خارج از خانه مقابل سالرنتینا 2-0 پیروز شود. این تیم با این نتیجه موفق شد در رده چهارم جدول قرار گرفته و کمی با از روزهای سخت هفته‌های گذشته فاصله ایجاد کند. رودی گارسیا در نشست خبری بعد از این مسابقه از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

بازی خارج از خانه و پیروزی؟
"ما خوب شروع کردیم، فکر می‌کنم این اولین باری است که در 15 دقیقه ابتدایی این فصل گل می‌زنیم، بنابراین این هم یک هدف بود که به آن رسیدیم. به سالرنیتانا اجازه موقعیت سازی داده نشد، در نیمه دوم با پاس و حرکات سریع خوب بازی کردیم، اما گیلرمو اوچوا چند سیو بزرگ انجام داد."

گلزنی الجیف الماس بعد از تعویض؟
"خوشحالم که الماس گل زد، چرا که او شایسته این فرصت بود و نماینده بازیکنانی است که از روی نیمکت می‌آیند و سهم خود را برای تیم ارائه می‌دهند."

1949526

کیفیت جاکومو راسپادوری؟
" از زمانی که اینجا هستم، راسپادوری عالی بوده است. او می‌تواند با هر دو پا شوت بزند، چشم به هدف داشته باشد، می‌تواند در عمق نفوذ کند و بازی سازی کند. او یک شماره 9 کاذب است و خیلی بیشتر از آن را هم تا به حال انجام داده است."

بدون اوسیمن بهتر بازی می‌کنید؟
"نبود او یک مشکل است و با این حال ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا او به زودی برگردد! (خنده) من هم این احساس را داشته‌ام که کمی بهتر شده‌ایم، ما گزینه‌های هجومی زیادی داریم، اما وقتی سیستم تاکتیکی را مانند بازی مقابل میلان با بازیکنی مانند چولیتو و راسپادوری به عنوان هافبک هجومی تغییر می‌دهیم، پیوند را بین خطوط برقرار می‌کنیم. کسانی که اینقدر به تیم اهمیت می‌دهند ارزشمندند."

دیدگاه‌ها