کد خبر : 1977633 | 14 آبان 1402 ساعت 06:09 | 10.4K بازدید | 11 دیدگاه

از اینجا به بعد قصه فرق می‌کند

الهامی دوباره به مردم رفسنجان قول داد!

ساکت الهامی در پستی اینستاگرامی به هواداران مس رفسنجان قول داد که از این پس ساعت‌های بیشتری برای تیمش وقت بگذارد.

الهامی دوباره به مردم رفسنجان قول داد!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در 5 بازی گذشته خود 4 پیروزی و یک شکست مقابل استقلال را تجربه کرده تا پیشرفت محسوسی داشته باشد؛ ساکت الهامی که تیمش 3 برد متوالی را جشن گرفته و به جمع بالانشینان جدول رده بندی اضافه شده، امیدوار به ادامه روند کنونی است.

الهامی بعد از پیروزی سه بر صفر مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان در صفحه شخصی خود پستی جالب را خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد.

او در این پست اینستاگرامی نوشت: «آنقدر در ساعت‌های بعد از برد مقابل فولاد، پیام‌های پر از مهر، از دوستان و آشنایان و به ویژه مردم شریف رفسنجان دریافت کردم که نمی‌دانم پاسخ این محبت‌ها را چگونه بدهم و چطور از عزیزانم قدردانی کنم. دست همه آنهایی که انرژی مثبت خود را از بنده و مجموعه مس رفسنجان دریغ نمی‌کنند و با راهنمایی‌های خود برای قرار گرفتن اینجانب در مسیر موفقیت کوشا هستند، به گرمی می‌فشارم و از خدای بزرگ عاجزانه می‌خواهم عمری برای جبران نصیبم کند

1947066

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: «چهارمین پیروزی روی نیمکت مس طعمی متفاوت داشت؛ جو فوق‌العاده ورزشگاه تازه تاسیس رفسنجان با حضور همزمان آقایان و خانم‌ها باری سنگین را روی دوشم قرار داده و وظیفه‌ام را در قبال این هواداران نازنین بیشتر کرده است.»

صحبت‌های الهامی با هواداران مس با این جملات خاتمه پیدا می‌کند: «قول می‌دهم از امروز به بعد ساعت‌ها بیشتر از قبل روی کارم تمرکز کنم و هر چه در توان دارم، بگذارم تا در شهر زیبای رفسنجان و در کنار مردم بافرهنگ نارنجی‌دل، صنعت مس را سربلند کنیم. از اینجا به بعد قصه فرق می‌کند، باید یکدل و همصدا کاری کنیم که حال دل‌مان خوب بماند.»

دیدگاه‌ها