کد خبر : 1977651 | 14 آبان 1402 ساعت 07:41 | 55K بازدید | 158 دیدگاه

پاسخ صدری به صحبت‌های جنجالی سامره

صحبت‌های علی سامره و دیگر اعضای استقلال حتی از سوی پرسپولیسی‌های سابق هم بی جواب نمانده است.

پاسخ صدری به صحبت‌های جنجالی سامره

به گزارش "ورزش سه"، بحث تخفیف اعضای تیم استقلال به باشگاه و کاهش قراردادشان به منظور ثبت قرارداد دیگر هم‌تیمی‌ها موضوعی است که در تیم رقیب هم که با مشکلات مالی روبه‌روست واکنش برانگیز شد.

در این بین برخی بازیکنان استقلال و به خصوص علی سامره، سرپرست این تیم صحبت‌های تندی علیه پرسپولیس مطرح کردند. حال مجید صدری، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتشار یک استوری به نوعی جواب سرپرست استقلال را داد.

او مطلب خود را با بیتی از سعدی شروع کرد: "تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد!" صدری در ادامه نوشت: "تا امروز هیچ‌گاه به جایی نرسیدند که پرسپولیس از روز نخست غرق آن بود. این روزها وقتی از اعتبار و افتخار سخن می‌گویند یا صحبت از گذشته‌ای دور است یا از آرزویی که در سر می‌پرورانند. به جای صحبت از آرزوها در عمل و بدون آشوب باید به اهداف خود متمرکز بود."

او در پاسخ به نظرات و صحبت‌های کادر استقلال در پایان بازی مقابل شمس آذر آنها را گروهی نامیده که ادبیات لمپنی در بین‌شان غوغا می‌کند.

صدری که در دوران حضورش با یحیی گل‌محمدی، سرمربی فعلی پرسپولیس قرارداد سه ساله بست، با وجود جدایی از جمع سرخ‌ها همچنان با علاقه، مسائل مربوط به پرسپولیس را دنبال می‌کند و اغلب با استوری‌های جنجالی در فضای هواداری مورد توجه قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها