کد خبر : 1977706 | 14 آبان 1402 ساعت 11:59 | 23.5K بازدید | 13 دیدگاه

ادعای اسطوره رئال: این جام از سی‌ال‌ها بهتر بود!

مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، می‌گوید قهرمانی در کوپا لیبرتادورس برای او از قهرمانی در لیگ قهرمانان هم مهم‌تر بوده است.

ادعای اسطوره رئال: این جام از سی‌ال‌ها بهتر بود!

به گزارش "ورزش سه"، فلومیننزه شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های کوپا لیبرتادورس به مصاف بوکا جونیورز رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

این قهرمانی خوشحالی عجیب و باور نکردنی مارسلو را به همراه داشت که در دقیقه پایانی تعویض شده و روی نیمکت نشسته بود و پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی در حالی که از خوشحالی فریاد می‌زد و اشک می‌ریخت وارد زمین شد. 

او پس از پایان این بازی در گفتگو با ESPN اظهار داشت: «رئال مادرید همیشه در قلب من جای دارد اما می‌دانم که آنها این حرف را درک خواهند کرد. این مهم‌ترین قهرمانی من در سطح باشگاهی است چون در این باشگاه بود که بزرگ شدم و رشد کردم. 

1936103

من قهرمانی بسیار مهمی را با باشگاه محبوبم به دست آوردم، این باشگاه بود که به من همه چیز داد تا بتوانم پیشرفت کنم، کارمندان این باشگاه شاهد رشد من بودند. هیچ پاداشی برای من بالاتر از این نیست. این بهترین قهرمانی من است و ارزش بسیار زیادی برایم دارد.»

مارسلو پس از پیوستن به فلومیننزه در اوایل سال 2023 هم مدعی شده بود که تنها هدفش از حضور در این باشگاه این است که به آنها برای کسب عنوان قهرمانی در کوپا لیبرتادورس کمک کند. 

دیدگاه‌ها