کد خبر : 1977724 | 14 آبان 1402 ساعت 13:15 | 34.7K بازدید | 7 دیدگاه

هواداران سوسیداد من را نبخشیدند

مدافع بارسا: دردناک است که اینجا هو می‌شوم

اینیگو مارتینز از اینکه یک بار دیگر در ورزشگاه رئال سوسیداد هو شد، ابراز تاسف کرد.

مدافع بارسا: دردناک است که اینجا هو می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بارسلونا در زمین رئال سوسیداد به میدان رفت و علی‌رغم اینکه نمایش خوبی نداشت، در نهایت با گل دقیقه پایانی رونالد آرائوخو برنده شد. این بازی برای اینیگو مارتینز نیز بازی خاصی بود.

1949830

اینیگو محصول آکادمی فوتبال سوسیداد است و هفت سال برای تیم اول باشگاه نیز بازی کرد ولی در سال 2018 در انتقالی جنجالی راهی تیم رقیب یعنی اتلتیک بیلبائو شد. او پنج فصل برای بیلبائو بازی کرد و تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسا شد.

در تمام سال های اخیر اینیگو در ورزشگاه سوسیداد هو شده بود و این قضیه دیشب نیز تکرار شد. اینیگو ولی از بازی سربلند خارج شد چون بدون شک یکی از بهترین های تیمش بود.

1949828

او در پایان بازی گفت: «پنج سال است از سوسیداد جدا شده‌ام و همیشه هو شدن در این ورزشگاه برایم دردناک بوده است. همیشه اینجا علیه من سوت می‌زنند و مشخص است که انتقالم به بیلبائو را نبخشیده‌اند. این قضیه فراموش نشده و متاسفم که هر بار اینجا چنین واکنشی را از سوی هوادران سوسیداد می‌بینم.»

اینیگو در مورد برتری بارسا گفت: «بسیار رنج کشیدیم و سوسیداد واقعا تیم خوب و باکیفیتی است. فقط 10 دقیقه پایانی خوب بودیم و در این مقطع شانس هایی داشتیم که خوشبختانه آخری گل شد. خوب بازی نکردیم ولی خوشحالم برنده شدیم.»

دیدگاه‌ها