کد خبر : 1977728 | 14 آبان 1402 ساعت 13:20 | 7.5K بازدید | 4 دیدگاه

تشکر ویژه یک مدیرعامل از حضور هواداران زن

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان در پیامی از حمایت و حضور هواداران زن رفسنجانی در دیدار این تیم تشکر کرد.

تشکر ویژه یک مدیرعامل از حضور هواداران زن

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان در شرایطی برابر فولاد با سه گل به پیروزی رسید که هواداران زن رفسنجانی برای نخستین بار موفق شدند در بازی های مس به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

اولین حضور تماشاگران زن برای مسی ها خوش یمن بود و آنها موفق شدند سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنند. موضوعی که سبب شد تا حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس از هواداران این تیم تقدیر و تشکر به عمل بیاورد.

1949865

در متن پیام مدیرعامل مس آمده است:

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتبال مس رفسنجان برای اولین بار در ورزشگاه شماره یک شهدای مس و با حضور بانوان پرشور، میزبان تیم فولاد خوزستان بود.

حضور شگفت انگیز و پرشور هواداران و به ویژه بانوان محترم باعث شد تا تیم مس رفسنجان با انرژی و انگیزه‌ای مضاعف وارد میدان شود و به عشق شادی هواداران با نمایش یک بازی فوق العاده به کار خود ادامه دهد و در نهایت با پیروزی پرگل میدان را ترک و خاطره بیادماندنی را بجای بگذارند.

در این راستا برخود لازم میدانم که از همدلی و اتحاد مثال زدنی شما هواداران محترم به خصوص بانوان محترم که در فضای بسیار خوب به تماشا و تشویق تیم مس پرداختید تقدیر و تشکر نمایم.

1949864

بی تردید این موفقیت بزرگ در کنار همت و غیرت بازیکنان، کادر فنی دلسوز و حضور پرشور شما هواداران رقم خورد.

باور داریم انرژی و دعای خیر شما مردمان خونگرم، ورزش دوست و با فرهنگ رفسنجان همواره عاملی مهم و تاثیر گذار در موفقیت های کسب شده است و ما هم به عنوان خدمت‌گزارانی کوچک در مجموعه باشگاه مس رفسنجان تمام تلاش خود را برای شادی شما هواداران و اعتلای نام رفسنجان به کار می بندیم.

در پایان نیز از همه تلاشگران صنعت مس ایران به ویژه پرسنل و کارگران مجموعه پرتلاش مجتمع مس سرچشمه و اصحاب رسانه عزیز نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

به امید سربلندی مردم رفسنجان

حسین پورمحمدی 
مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان

دیدگاه‌ها