کد خبر : 1977736 | 14 آبان 1402 ساعت 13:55 | 43.4K بازدید | 25 دیدگاه

خریدی در کار نیست

تکلیف رئال در انتقالات ژانویه مشخص شد

مارکا امروز گزارش داد که رئال مادرید در انتقالات زمستانی امسال بازیکن جدید نخواهد خرید و ادر میلیتائو نیز با رفع مصدومیت، از ماه مارس می‌تواند به تیم اضافه شود.

تکلیف رئال در انتقالات ژانویه مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی انتقالات برای رئال هنوز باز نشده، بسته شد. این ادعایی است که امروز مارکا مطرح کرد. 

در گزارش این نشریه معتبر آمده است که کادر فنی رئال مادرید اعتقاد دارد تیم کامل است و نیازی به بازیکن جدید در زمستان نخواهد بود. تیم مدیریتی رئال مادرید نیز مثل همیشه از این ایده استقبال کرده است.

1885338

 در واقع رئال هرگز باشگاهی نبوده که علاقه به خریدهای زمستانی داشته باشد و در دوران 20 ساله مدیریت فلورنتینو پرز در رئال تنها شاهد 6 خرید زمستانی بوده‌ایم که اگر آدبایور را استثنا بدانیم، مابقی چندان مطابق انتظار نبودند: دیگو لوپز، براهیم، ​​لوکاس سیلوا، رینیرر و گراوسن.

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد احتمال خرید مدافع اسپورتینگ لیسبون به گوش می‌رسید که مارکا آن را هم رد کرده و نوشته که این بیشتر شایعات از سوی ایجنت های فوتبالی است و رئال هرگز علاقه‌ای از خود نشان نداده است.

1913360

طبق این گزارش، روند ریکاوری ادر میلیتائو عالی پیش می‌رود و او احتمالا در اواخر ماه مارس و برای بازی های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان (در صورت صعود رئال) در دسترس خواهد بود. 

رئال، نیکو پاز آرژانتینی را هم در تیم دوم خود دارد که قرار شده از زمستان وارد فهرست تیم اول شود. احتمال اینکه پاز امشب برابر رایو اولین بازی رسمی خود را برای رئال در لالیگا انجام دهد نیز دور از ذهن نیست.

در مورد خروجی‌ها همه چیز به خود بازیکنان بستگی دارد. برای مثال زمستان گذشته دنی سبایوس تا یک قدمی جدایی رفت ولی در نهایت ماند و قراردادش را نیز تمدید کرد.

دیدگاه‌ها