کد خبر : 1977741 | 14 آبان 1402 ساعت 14:15 | 60.7K بازدید | 29 دیدگاه

بدترین آمار لالیگایی ستاره پرتغالی

عصبانی از تعویض: ژوائو همه را ناامید کرد

ژوائو فلیکس شروعی خیره کننده در بارسا داشت ولی رفته رفته افت کرد و حالا پس از 12 هفته بدترین آمار را از زمانی دارد که وارد فوتبال اسپانیا شد. او دیشب پس از تعویض بسیار عصبانی بود.

عصبانی از تعویض: ژوائو همه را ناامید کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در زمین رئال سوسیداد برد ولی زننده گل رونالد آرائوخو بود که در دقیقه پایانی تیمش را از یک تساوی تلخ نجات داد. بارسا محکوم به برد بود و بسیار هم دور از انتظار بازی کرده بود. 

امیدهای اول گلزنی بارسا روبرت لواندوفسکی و ژوائو فلیکس بودند اما هر دو نتوانستند خواسته های ژاوی را بر آورده کننده و در نیمه دوم تعویض شدند.

1949889

اسپورت نوشته است که ژوائو پس از تعویض بسیار عصبانی بود و خشم او برای دقایق زیادی پس از تعویض نیز ادامه داشت. واقعیت این است که ژوائو حالا بر خلاف روزهای ابتدایی حضور در بارسا افت کرده و پس از 12 هفته با تنها یک گل زده، بدترین آمار لالیگایی خود را به ثبت رسانده است. 

او قبل از پیوستن به بارسا در اتلتیکو نیمکت‌نشین محض بود و پس از انتقال به باشگاه کاتالان خیلی زود موفق به گلزنی شد اما در پایان هفته 12 همان یک گل مقابل نام او به چشم می خورد. او البته در لیگ قهرمانان بهتر کار کرده و توانسته دو گل بزند و پاس گل نیز بدهد.

1949888

طبق همین گزارش، ژاوی از ژوائو بسیار بیش از این‌ها انتظار دارد و به اندازه کافی نیز به وی میدان داده است. ژوائو اگر به سرعت واکنش نشان ندهد، شاید جایگاه ثابتش را از دست بدهد و نباید فراموش کنیم که او با انتقالی قرضی در بارسا حضور دارد. با ادامه همین روند، بعید است بارسا برای خرید او مبلغ درخواستی بالای اتلتیکو را قبول کند.

دیدگاه‌ها