کد خبر : 1977764 | 14 آبان 1402 ساعت 16:30 | 25.5K بازدید | 18 دیدگاه

شما مقصرید نه پیولی

اسطوره میلان از خجالت ستاره‌های روسونری در آمد

الساندرو کاستاکورتا پس از شکست میلان از اودینزه از استفانو پیولی دفاع کرد و به بازیکنان تاخت.

اسطوره میلان از خجالت ستاره‌های روسونری در آمد

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو کاستاکورتا معتقد است که بازیکنان میلان نسبت به استفانو پیولی مسئولیت بیشتری در ناکامی های اخیر دارند و او، مهاجمان روسونری به جز رافائل لیائو و اولیویه ژیرو را مقصر می‌داند.

میلان شنبه شب در سن سیرو مقابل اودینزه شکست 1-0 را متحمل شد، بنابراین مردان پیولی اکنون شش امتیاز کمتر از رقیب همشهری اینتر دارند و در هیچ یک از چهار بازی اخیر در تمام رقابت‌ها پیروز نشده‌اند. سه شکست و یک تساوی حاصل کار میلان بوده است.

1949908

کاستاکورتا پس از بازی دیشب به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت: «این یک بازی منفعلانه و ضعیف از سوی میلان بود. میلان مقابل یوونتوس 30 دقیقه خوب بود. پاری‌سن‌ژرمن تیم قدرتمندی است، بنابراین شکست مقابل آن‌ها قابل قبول است. برابر ناپولی در نیمه اول و حتی بعد از آن خوب کار کردند اما این شکست خانگی واقعا نگران کننده است زیرا در حمله میلان چیز خاصی نشان نداد. فقط رافائل لیائو هر چند وقت یک‌بار موقعیتی خلق می‌کند. ژیرو در ناپل دو گل به ثمر رساند، اما نگران کننده‌تر زمانی است که از دیگر بازیکنان چیز خاصی نمی‌بینیم.»

دیشب لوکا یوویچ بازی برابر اودینزه را در حمله کنار ژیرو آغاز کرده بود اما ملی پوش صرب در وقت استراحت تعویض شد و کمترین امتیاز را از روزنامه های ورزشی ایتالیا دریافت کرد.

1947163

روسونری پس از تعطیلات ملی در ماه اکتبر حتی یک بازی را نبرده است. از کاستاکورتا پرسیده شد که چه کسی مسئولیت بیشتری در قبال این وضعیت دارد: «من خبری از شرایط رختکن میلان ندارم. در شرایط سختی مربی مسئولیت را بر عهده گرفت و فکر می‌کنم استفانو دارد کار خودش را انجام می‌دهد. فکر می‌کنم استفانو پیولی مسئولیت کمتری نسبت به بازیکنانش در قبال این شرایط بد دارد.»

لازم به ذکر است که کاستاکورتا یک فصل به صورت قرضی در مونزا بازی کرد اما بقیه دوران حرفه‌ای خود را در میلان گذراند و 663 بازی برای روسونری انجام داد. مدافع سابق تیم ملی ایتالیا با میلان پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و چندین جام دیگر از جمله هفت قهرمانی سری آ و پنج قهرمانی سوپرجام ایتالیا را به دست آورد.

دیدگاه‌ها