کد خبر : 1977856 | 14 آبان 1402 ساعت 23:43 | 250.4K بازدید | 11 دیدگاه

روملو در بهترین زمان ممکن جبران کرد

ضربه سر آزمون، لوکاکو را به زندگی برگرداند

روملو لوکاکو در دقیقه 94 موفق شد یکی از شیرین‌ترین گل‌های دوران حرفه‌ای خود را به ثمر برساند.

ضربه سر آزمون، لوکاکو را به زندگی برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که آندره‌آ کولومبو برای بررسی احتمال برخورد شوت دیبالا به دست فدریکو باچورتو به کنار زمین رفت، او تشخیص داد که یک خطای پنالتی برای رم شکل گرفته است. داور مسابقه در سوت خود دمید تا جالوروسی در همان دقیقه پنجم مسابقه فرصت گلزنی به دست بیاورد.

ویدئو: 315757

روملو لوکاکو در شرایطی برای زدن نخستین پنالتی خود برای رم پشت این توپ ایستاد که او آمار فوق العاده 19 ضربه پنالتی و 19 گل را در اینتر از خود به جای گذاشته بود و تصور می‌شد که بتواند به راحتی آب خوردن این پنالتی را وارد دروازه لچه کند ولی ولادمیرو فالکونه دست ستاره بلژیکی را خواند و ضربه او را مهار کرد.

1950094

پس از آن، کار برای رم گره خورد و این لچه بود که موفق شد در دقیقه 72 به گل برسد. میهمان کم نام و نشان در المپیکو پیش افتاده بود و فاصله‌ای تا پیروزی نداشت تا اینکه سردار آزمون ناجی جالوروسی، مورینیو و لوکاکو شد و گل تساوی تیمش را در دقیقه 90+2 به ثمر رساند و پس از آن بود که رم جان دوباره‌ای گرفت.

لوکاکو خیلی خوش شانس بود که در آخرین ثانیه بازی توانست فرصت جبران را در همین دیدار به دست بیاورد و در دقیقه 90+4 دروازه لچه را فتح کرد تا در عرض چند ثانیه، ورق برای او و جالوروسی برگردد و رم پیروز این مسابقه حساس شود.

1950095

پس از آنکه دیبالا در پشت محوطه جریمه چند متری را پیش روی کرد و پاسش را برای بیگ روم ارسال کرد، احمد توبا مدافع الجزایری مأمور مهار لوکاکو بود ولی در برابر قدرت بدنی بالای ستاره بلژیکی دوام نیاورد و روی زمین افتاد تا توپ در موقعیت ایده آلی نصیب مهاجم رم شود.

1950097

در شرایطی که آنتونیو گالو و فدریکو باچورتو در راست و چپ روملو بودند، او با استفاده از توان بدنی بالای خود و در شرایطی که تعادل خود را از دست داده بود، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد و گل پیروزی بخش رم را وارد دروازه لچه کرد تا المپیکو روی هوا برود.

1950096

لوکاکو که با از دست دادن ضربه پنالتی تیمش را تا آستانه شکست پیش برده بود، موفق شد گل سه امتیازی جالوروسی را در بهترین زمان ممکن وارد دروازه میهمان کند تا رم دست پر زمین بازی را ترک کرده و با روحیه بالای برای دربی هفته آینده دلا کاپیتاله برابر لاتزیو آماده شود.

دیدگاه‌ها