کد خبر : 1977857 | 14 آبان 1402 ساعت 23:47 | 48.4K بازدید | 40 دیدگاه

شخصیت رم را نشان دادیم؛

پیام سردار بعد از اولین گل فصل: شگفت‌انگیز بود

صفحه اینستاگرام رم اولین واکنش سردار آزمون به گلی که برای این تیم به ثمر رساند را به اشتراک گذاشت.

پیام سردار بعد از اولین گل فصل: شگفت‌انگیز بود

به گزارش "ورزش سه"، رم که در این فصل روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته امشب در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های سری آ به مصاف لچه رفت. در حالی که تصور می‌شد شاگردان ژوزه مورینیو کار دشواری برای پیروزی در المپیک و پیش رو نداشته باشند اما کار برای آنها گره خورد و تا لحظات پایانی از حریف خود عقب بودند.

با این حال تعویض طلایی ژوزه مورینیو یعنی آوردن سردار آزمون به زمین شرایط را برای او و تیمش تغییر داد. جایی که ستاره ایرانی در دقیقه ۹۰ موفق شد با یک ضربه سر زیبا و فوق‌العاده گل تساوی‌بخش جالورسی را به ثمر برساند و زمینه ساز کامبک جذاب این تیم شود. تنها سه دقیقه بعد لولوکاکو این کامبک فوق العاده رمی‌ها را تکمیل کرد و با گلی که به ثمر رساند باعث شد تیم مورینیو به سه امتیاز ارزشمند و مهم دست پیدا کند.

بلافاصله بعد از پایان بازی صفحه اینستاگرام باشگاه رم یک مصاحبه خیلی کوتاه از سردار آزمون را به اشتراک گذاشت. جایی که مهاجم ایرانی در واکنش به گلزنی برای رم می‌گوید: "سلام خوشحالم که اولین گلم را برای رم به ثمر رساندم."

1950098

او همچنین در مصاحبه مفصل‌تری بعد از بازی گفت: "میدانستیم که بازی دشواری داریم، اما روی بازی متمرکز شدیم تا بازنده نباشیم، ما شخصیت رم را نشان دادیم و این پاداش تلاش سختمان بود. زدن اولین گل یک لحظه شگفت انگیز بود، من خیلی تلاش کردم تا برای بازی امشب  آماده باشم. من این تیم و این شهر را دوست دارم، دختر من در این شهر به دنیا آمده است."

با توجه به نمایش خوب سردار آزمون در بازی‌های اخیر و البته گلی که او در بازی امشب مقابل لچه به ثمر رساند باید منتظر باشیم تا این مهاجم ایرانی در هفته‌های آتی بیشتر توسط ژوزه مورینیو به بازی گرفته شود.

دیدگاه‌ها