کد خبر : 1977949 | 15 آبان 1402 ساعت 13:05 | 13.8K بازدید | 10 دیدگاه

استراحت به ستاره انگلیسی

غیبت جود بلینگام برابر براگا جدی شد

رسانه های اسپانیایی از احتمال بالای غیبت جود بلینگام در بازی برابر براگا خبر داده‌اند. مصدومیت کتف باعث شده تا روی او ریسک نشود.

غیبت جود بلینگام برابر براگا جدی شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته در زمین خود برابر رایووایه‌کانو با تساوی بدون گل متوقف شد. در دیداری که جود بلینگام نتوانست گلزنی کند، دیگر مهاجمان رئال نیز بی‌دقت بودند و ثابت شد اگر جود در اوج نباشد، رئال مشکل خواهد داشت.

1950259

ستاره انگلیسی در اوایل نیمه نخست در یک صحنه و پس از برخورد با بازیکن رایو از ناحیه کتف مشکل پیدا کرد و ابتدا به نظر می‌رسید تعویض خواهد شد ولی او پس از دقایق مداوا به زمین برگشت و تا پایان نیز در زمین بود هرچند مشخص بود درد دارد و همین باعث شد از فرم خوبش کمی فاصله بگیرد. او در نیمه دوم نیز دقایقی به کنار زمین و نزد پزشکان رئال رفت.

کارلو آنچلوتی در پایان بازی تاکید کرد که مصدومیت بلینگام جدی نیست و هواداران نباید نگران باشند اما واقعیت این است که با وجود جدی نبودن مصدومیت بلینگام، به احتمال زیاد او در بازی چهارشنبه شب برابر براگا استراحت خواهد کرد. 

قرار است امروز بررسی دقیق‌تری روی ناحیه مصدوم صورت بگیرد و او اگر مشکلی نداشته باشد، برای بازی هفته بعد مقابل والنسیا در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها