کد خبر : 1978011 | 15 آبان 1402 ساعت 17:16 | 9.9K بازدید | 5 دیدگاه

مسابقات آسیایی باعث رشد ما می‌شود؛

توجیه نمی‌کنیم اما خستگی و بدشانسی علت شکست بود

زهرا قنبری، مهاجم خاتون بم، بدشانسی و خستگی را از دلایل اصلی شکست این تیم مقابل سیدنی عنوان کرد.

توجیه نمی‌کنیم اما خستگی و بدشانسی علت شکست بود

به گزارش ''ورزش سه''، تقابل خاتون بم و سیدنی استرالیا در هفته اول جام باشگاه‌های زنان آسیا با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده استرالیا به پایان رسید. اما در پایان این دیدار، زهرا قنبری، مهاجم شماره ۹ خاتون به همراه سرمربی این تیم در نشست خبری پس از این دیدار شرکت کرد.

قنبری در ابتدای نشست خبری در خصوص دیدار خاتون و سیدنی گفت: ابتدای بازی گل خوردیم و تا کمی به خودمان آمدیم متاسفانه گل دوم وارد دروازه ما شد. باید بگویم که اشتباهات خودمان باعث رقم خوردن این نتیجه و دریافت ۳ گل شد. رفته رفته در جریان مسابقه بهتر شدیم، اعتماد به نفس تیم بیشتر شد و توانستیم موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم اما متاسفانه با بدشانسی موفق به باز کردن دروازه حریف نشدیم.

1950352

قنبری در ادامه گفت: خستگی مسابقات ملی در بدن ما کاملا مشهود بود، با این وجود تمام تلاش خودمان را کردیم و حس می‌کنم نسبت به سال‌های قبل بسیار بهتر بودیم. در این بازی موفق به ایجاد موقعیت و نمایش یک بازی خوب شدیم، امیدواریم در مسابقه بعدی این نمایش خوب همراه با نتیجه باشد.

کاپیتان دوم خاتون در خصوص روند مسابقه در نیمه دوم گفت: در این مسابقه بسیار بدشانس بودیم و توپ خود من به تیر دروازه برخورد کرد. بین دو نیمه خانم جعفری نکات بسیاری را به ما گوشزد کرد با رعایت آن نکات به طور کلی شرایط بازی ما متفاوت شد. نمی‌خواهم شکست‌مان را توجیه کنم اما خستگی مسابقات ملی تاثیر زیادی در رقم خوردن این نتیجه داشت. در کل باید بگویم که حضور در این مسابقات تاثیر بسیار مثبتی در ادامه روند رو به رشد ما خواهد داشت.

دیدگاه‌ها