کد خبر : 1978074 | 15 آبان 1402 ساعت 20:29 | 29.2K بازدید | 35 دیدگاه

مقصر این باخت‌ها ما هستیم، نه سید مهدی؛

دفاع جانانه از رحمتی: از دقیقه 10 شعار ندهید

مدافع نساجی به دفاع از سرمربی تیمش پرداخت و تاکید کرد که مقصر این باخت‌های متوالی بازیکنان هستند، نه رحمتی.

دفاع جانانه از رحمتی: از دقیقه 10 شعار ندهید

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده پس از مسابقه نساجی مقابل نوبهار نمنگان در هفته چهارم لیگ قهرمانان و حذف تیمش از آسیا عنوان کرد: لیگ قهرمانان برای ما تمام شد. فقط ایستادم تا از تماشاگران عذرخواهی کنم. خیلی گل‌های بچه گانه‌ای دریافت می‌کنیم. متاسفانه امروز هم روی اشتباهات خودمان گل خوردیم. فقط می‌خواهم به هواداران بگویم که مشکل این باخت ما هستیم، نه سید مهدی رحمتی.

او ادامه داد: مشکل خاصی نداریم. همه‌اش روی نداشتن تمرکز و بی تجربگی و یک سری مسائل بچه گانه نتایج را از دست می‌دهیم. فقط می‌گویم که مقصر این باخت‌ها ما بازیکنان هستیم، نه هیچ فرد دیگری.

مدافع بلند قامت نساجی اضافه کرد: تیم خوبی داریم و نمایش خوبی هم ارائه می‌کنیم ولی پس از گل اول تا به خودمان آمدیم، گل دوم را خوردیم. در نیمه دوم هم خودم عامل گل سوم بودم. مهدی رحمتی مربی خوبی است و ما مقصر هستیم.

ویدئو: 315845

محمدزاده تاکید کرد: نمی‌دانم وقتی گل اول را می‌خوریم چرا این اتفاقات می‌افتد. باید تمرکز و تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. لیگ قهرمانان را از دست دادیم ولی با گرفتن دو نتیجه دیگر در لیگ برتر جایگاه خودمان را بهتر می‌کنیم.

او درباره شعار تماشاگران علیه سید مهدی رحمتی پس از گل دوم عنوان کرد: مشکل از سید مهدی رحمتی نیست. گل‌هایی که خوردیم را ببینید؛ مثلا روی گل سوم خودم مقصر بودم و گردن می‌گیرم. مربی خوبی است و زمان بدهند تا تیم درست شود. این تیم برای قهرمانی بسته نشده که هر بازی ببریم. فوتبالی خوبی ارائه می‌دهیم و در لیگ برتر ایران هم فقط دو، سه تیم نمایش خوبی دارند. گل‌های بچه گانه می‌خوریم که یک روزی تمام می‌شود و عروسی در کوچه ما هم می‌آید.

محمدزاده تاکید کرد: شرمنده تماشاگران هستیم که امروز تا ورزشگاه آزادی آمدند و عذرخواهی می‌کنیم ولی توقع داریم یک مقدار صبور باشند. آنها از دقیقه 10 حیاکن رهاکن سر دادند که این شعارها چیزی را درست نمی‌کند و تمرکز منفی روی ما بازیکنان می‌گذارند ولی سید مهدی رحمتی مقصر این باخت‌ها نیست.

دیدگاه‌ها