کد خبر : 1978078 | 15 آبان 1402 ساعت 20:35 | 15.4K بازدید | 16 دیدگاه

عبدی: عجیب بود، 3 موقعیت و 3 گل داشتند!

کاپیتان نساجی معتقد است نمایش بهتری از نوبهار داشتند ولی سه گل دریافت کردند.

عبدی: عجیب بود، 3 موقعیت و 3 گل داشتند!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی که نمایش خوبی در دیدار امروز مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان داشت، پس از شکست سه بر یک تیمش در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: سه توپ از طرف تیم حریف آمد و هر سه توپ گل شد. خودمان هم شوکه شدیم که چرا هر توپی که می‌آید وارد دروازه ما می‌شود.

ویدئو: 315847

او ادامه داد: نمی‌دانم اصلا چرا این اتفاقات می‌افتد. برای ما جای تعجب دارد که چرا هر سه توپ تیم حریف تبدیل به گل می‌شود ولی توپ‌های ما گل نمی‌شود. ضربه محمدرضا آزادی از 30 سانتی‌متری دروازه تبدیل به گل نشد و جای تعجب دارد.

کاپیتان نساجی یادآور شد: آقا سید (رحمتی) هم زحمت می‌کشد و تیم ما هم شکل خوبی دارد ولی این شرایط عجیب است و باید دست به دست هم دهیم تا آن را درست کنیم.

عبدی درباره شعار تماشاگران نساجی علیه مهدی رحمتی ابراز کرد: حق طبیعی تماشاگران است که ناراحت باشند ولی ما نتیجه نگرفتیم و به آنها حق می‌دهیم و هرچه بگویند، حق دارند، اما اگر در طول بازی تشویق بیشتری داشته باشند، نمایش بهتری خواهیم داشت.

او یادآور شد: بازیکنانی که در جو ورزشگاه وطنی با این تماشاگران نساجی بازی کردند، تعدادشان کم است و واقعا من در یک سری از بازیکنان جدید می‌بینم که فکر می‌کردند جو وطنی همیشه قشنگ است، اما باید بتوانید در فشاری که هم وجود دارد، بازی کنید.

هافبک مازندرانی نساجی تاکید کرد: من می‌بینم که برخی بازیکنان نمی‌توانند در این جو بازی کنند و در صحبت‌های خودشان می‌گویند می‌ترسم فلان کار را انجام بدهم. این مسائل موجب شده تا تیم استرس بگیرد. اصلا نمی‌خواهم به هواداران خُرده بگیریم چون در همه جا پشت ما بودند و حمایت کردند و الان هم شرمنده آنها هستیم و حرفی برای گفتن نداریم.

دیدگاه‌ها