کد خبر : 1978083 | 15 آبان 1402 ساعت 20:48 | 20.1K بازدید | 24 دیدگاه

زامهران: حق بدهید، بهتر از همه هستیم؛

پاسخ به هواداران نساجی: آدم آهنی نیستیم

هافبک نساجی تاکید دارد تیمش علی‌رغم نمایش بهتر نسبت به حریفان نتیجه را واگذار می‌کند.

پاسخ به هواداران نساجی: آدم آهنی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین زامهران پس از شکست سه بر یک نساجی ایران مقابل نوبهار ازبکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان و حذف تیمش از آسیا عنوان کرد: متاسفانه این اولین بازی نیست که چنین اتفاقی می‌افتد. اگر تیم ما بد بازی کند و توپ در دست تیم حریف باشد، مشکلی نداریم ولی ما بازی می‌کنیم و توپ دست ما است، اما گل می‌خوریم و این اتفاق بدی است و همه اذیت می‌شویم.

او ادامه داد: در چند بازی پیاپی این اتفاقات برای تیم ما می‌افتد و نمی‌دانیم چه کاری کنیم. هواداران ما هم حق دارند چون 6-5 هفته است نتایج خوبی نگرفتیم. آنها واقعا حق دارند چون زحمت کشیدند و امروز این همه راه به ورزشگاه آزادی آمدند، اما وقتی 13-12 بازیکن در یک تیم تغییر کرده و به نوعی جدید شده، نمی‌تواند از هفته پنجم تیکی تاکا بازی کند.

1950489

هافبک نساجی یادآور شد: تیم نساجی نیاز  به زمان دارد تا شکل بگیرد. از سوی دیگر ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم که از نظر بازیکن تعداد کمی هستیم و از سوی دیگر چهار بازیکن با مصدومیت در کنارمان هستند.

زامهران افزود: ما در چند بازی پیاپی فوتبال بهتر را نسبت به حریفان به نمایش گذاشتیم ولی باختیم. ملوان در دیدار قبل سپاهان را شکست داد، اما تیم ما باید مقابل ملوان در 20 دقیقه ابتدایی سه گل می‌زد و در دقیقه 90 توپ‌مان به تیرک خورد. برابر تراکتور آن اتفاقات افتاد. اگر فوتبال بازی نکنیم، همه حق انتقاد دارند ولی واقعا ما نمایش خوبی داریم. برابر سپاهان آن همه موقعیت داشتیم که گل نشد ولی مساوی می‌کنیم یا می‌بازیم.

او یادآور شد: اینکه ما از دقیقه 10 در دیدار مقابل آلومینیوم اراک تحت فشار هواداران و انتقادات آنها قرار گرفتیم، یک موضوع زجرآور است. همین امروز در نیمه اول این اتفاقات افتاد. هرچند من می‌گویم هواداران حق دارند ولی از سوی دیگر به ما حق بدهند چون آدم آهنی نیستیم.

دیدگاه‌ها