کد خبر : 1978088 | 15 آبان 1402 ساعت 21:01 | 14.1K بازدید | 18 دیدگاه

مسئولیت این نتایج با من است؛

رحمتی: برای اشتباه کردن 8 دقیقه وقت خواستیم!

سرمربی نساجی نسبت به اشتباهات متعدد و زودهنگام‌شان در بازی‌های متوالی گلایه دارد.

رحمتی: برای اشتباه کردن 8 دقیقه وقت خواستیم!

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار نساجی و نوبهار ازبکستان که همراه با شکست سه بر یک تیمش بود، عنوان کرد: نتیجه بازی واقعا ضربات آخری بود که به سمت دروازه‌ها زده شد و همان ضربات آخر هم به کیفیت بازیکنان برمی‌گردد.

او ادامه داد: دوباره طبق بازی‌های گذشته چه در لیگ برتر و چه در بازی‌های آسیایی ۸ دقیقه بیشتر نتوانستیم تحمل کنیم که اشتباه فردی انجام ندهیم ولی این اتفاق افتاد و پشت هم دو اشتباه داشتیم ولی در همین بین دو گلی هم که دریافت کردیم، یکی، دو موقعیت خوب داشتیم و میتوانستیم به گل برسیم ولی این اتفاق نیفتاد.

سرمربی نساجی تاکید کرد: خیلی خوب به بازی برگشتیم و بچه‌ها نیمه دومِ خیلی خوبی داشتند که در همان شروع نیمه دوم دوباره یک اشتباه کارمان را سخت تر کرد.

رحمتی با بیان اینکه فوتبال جای تملق و جای دروغ نیست، اظهار کرد: ما با قهرمان ازبکستان بازی می‌کردیم؛ تیمی که چندین و چند ساله در لیگ ازبکستان نتایج خوبی گرفته و از آن طرف ما هم تیم جوانی هستیم که امسال پوست اندازی کردیم و سعی و تلاش خودمان را میکنیم ولی واقعا اشتباهات اذیتمان میکند که باز هم مقصرش من هستم.

او اضافه کرد: حرجی به بازیکن نیست و مقصر تمام نتایج و اتفاقات من هستم و من باید پاسخگو باشم ولی می‌گویم این تیم نیاز به زمان و نیاز به یک یا دو پنجره نقل و انتقالاتی دیگر دارد تا بتوانیم یک تعداد بازیکن به جمع تیم اضافه کنیم.

سرمربی نساجی ابراز کرد: اولین سال که تیم نساجی مازندران در لیگ قهرمانان  آسیا حاضر شده، فکر می‌کنم چیزی جز تجربه اندوزی نمیتواند کسب کند. طبق صحبتی هم که ما باشگاه کرده بودیم، واقعا همه این شرایط را گفته بودیم ولی عملاً داریم بدشانسی می‌آوریم.

رحمتی اضافه کرد: شما خودتون بازی با همین تیم نوبهار را در ازبکستان و اینجا دیدید که چندین و چند موقعیت گل داشتیم و فکر می‌کنم سرآمد موقعیت‌های گلی که داشتیم توپی بود که به شکم آزادی خورد و روی تور دروازه افتاد؛ آن هم در فاصله سه قدمی.

او تاکید کرد: مسئولیت همه چیز با من است و تمام تلاشم را می‌کنم تا این تیم را به شرایطی که قول دادم و صحبت کردیم، در جدول لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برسانم.

دیدگاه‌ها