کد خبر : 1978110 | 15 آبان 1402 ساعت 22:16 | 12.7K بازدید | 12 دیدگاه

صلح اولتراهای بایرن و دورتموند به خاطر هوادار بیمار!

در بازی روز شنبه، تنشی بین طرفداران اولترای دورتموند و بایرن ایجاد نشد، چرا که اولتراهای بایرن به حمایت از هوادار بیمار دورتموند پرداختند.

صلح اولتراهای بایرن و دورتموند به خاطر هوادار بیمار!

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب تیم بایرن مونیخ توانست در خانه حریف تیم دورتموند را با نتیجه غیر منتظره 4-0 در بوندسلیگا در هم بکوبد. طرفداران اولترای دو تیم دورتموند و بایرن معمولا در بازی‌های رو در روی این دو تیم دچار درگیری‌های شدید نمی‌شوند اما روابط آنها با هم چندان دوستانه هم نیست و بعضا تنش‌هایی بین این دو گروه در ورزشگاه هر دو تیم دیده می‌شود.

اما در بازی شنبه، با وجود باخت سنگین دورتموند، خبری از هیچ سطحی از تنش بین این دو گروه هواداری پیش نیامد. چرا که گروه اولترای بایرن یک بنر بزرگ برای حمایت از مارسل، عضو گروه "حمایت از دورتموند" که یک گروه هواداری اولترای تیم دورتموند است و به یک بیماری لاعلاج مبتلا شده است و مراحل پایانی زندگی‌اش را سپری می‌کند، به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک آمدند. روی این بنر نوشته شده بود:" هرگز تسلیم نشو مارسل! آرزوی قدرت زیاد برای اولتراهای دورتموند!" چنین پیامی در تاریخ رویارویی این دو تیم بی سابقه بوده است و در شبکه‌های اجتماعی مورد تقدیر بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

1950542

دیدگاه‌ها