کد خبر : 1978111 | 15 آبان 1402 ساعت 22:24 | 15.9K بازدید | 39 دیدگاه

تا روز آخر به قراردادم پایبند هستم؛

قول رحمتی پس از آسیا: تک‌رقمی در لیگ

سرمربی نساجی تاکید کرد تیمش در پایان فصل رتبه هفتم یا هشتم جدول لیگ برتر را خواهد داشت.

قول رحمتی پس از آسیا: تک‌رقمی در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از دیدار مقابل نوبهار ازبکستان در واکنش به حمایت رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی از او برای ادامه همکاری در این تیم، عنوان کرد: آقای حدادیان که اصلا جای خود دارد و هیچ جای بحثی برای ما نگذاشته است. همه جوره کنار ما بوده و تمام حمایت‌های لازم را انجام داده و با همه توان کمک کرده تا موفق شویم.

او ادامه داد: اتفاقی که ما را آزار می‌دهد، اشتباهات فردی است که واقعا ما را اذیت می‌کند. بالاخره باید یک جایی این اتفاقات و اشتباهات پایان پیدا کند.

رحمتی به عدم انجام تمرینات تیمش در استان مازندران اشاره کرد و افزود: از خدای ما است که به مازندران برویم و در شهر خودمان تمرین کنیم، اما زمین تمرین نیست. ما در تمام 30 مسابقه لیگ برتر مهمان هستیم و برای مسابقات خانگی هم به مازندران می‌رویم و با پرواز برمی‌گردیم.

1950387

او یادآور شد: بازیکنان ما مدام در پرواز هستند، مگر چقدر توان دارند؟ هر چقدر هم شما حرفه‌ای باشید و حرفه‌ای زندگی کنید، فشار هوا موجب مصدومیت‌تان می‌شود. از طرف دیگر یک ورزشگاه زمین سفت و یک جای دیگر زمین نرم دارد. زمین تمرین ما با زمین مسابقات متفاوت است و همه این مسائل در نتیجه گیری تیم‌ها موثر است.

سرمربی نساجی تاکید کرد: به خدا آدمی نیستم که بهانه بیاورم؛ من فقط و فقط می‌گویم تیمم نیاز به زمان و یک پنجره نقل و انتقالاتی دیگر دارد. طبق قولی که دادم و همینجا باز هم تکرار می‌کنم، اگر بازیکنان این نوار اشتباهات فردی را یک جایی قطع کنند، مطمئناً مطمئناً رتبه ما در لیگ هفتم یا هشتم جدول هست. من قول دادم تیمم رتبه تک رقمی به دست می‌آورد و در پایان سال همین اتفاق هم می‌افتد و تا آخرین روز به قراردادم پایبند هستم.

دیدگاه‌ها