کد خبر : 1978150 | 16 آبان 1402 ساعت 01:01 | 12.4K بازدید | 14 دیدگاه

تکمیل شب عجیب دربی لندن: مصدومیت ستاره تاتنهام!

جیمز مدیسون، ستاره تاتنهام، در دقایق پایانی نیمه اول دیدار مقابل چلسی، به دلیل مصدومیت تعویض شد.

تکمیل شب عجیب دربی لندن: مصدومیت ستاره تاتنهام!

به گزارش "ورزش سه"،  بازی تاتنهام و چلسی در نیمه اول پر از حواشی عجیب و غریب بود. این بازی یک پنالتی و اخراج، چهار گل مردود و دو گل برای هر یک از دو تیم داشته است و چند صحنه مشکوک به اخراج هم در درگیری‌های بازیکنان دو تیم وجود داشته است. تاتنهام با وجود اینکه بازی را با یک گل زود هنگام خوب شروع کرد و شانس این را داشت تا برتری تیم را دو برابر کند، به دلیل بی احتیاطی رومرو، مدافع تیم، نه تنها 10 نفره شد، بلکه یک گل هم از روی نقطه پنالتی دریافت کرد.

1950623

نیمه اول دشوار تیم تاتنهام، با مصدومیت مدیسون بدتر هم شد. این بازیکن در دقایق پایانی نیمه اول دچار پیچ خوردگی از ناحیه مچ پا شد و به نظر رسید که از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده باشد. بعد از بررسی پزشک تیم، مشخص شد که این ستاره تاتنهام، که عملکرد بسیار خوبی در این فصل برای این تیم داشته است باید زمین را ترک کند و آنگه پوستکوگلو او را تعویض کرد.

1950625

قبل از او، میکی فن د فن هم از ناحیه عضلات پشت ران دچار مصدومیت و ناچار به ترک بازی شده بود. این اخراج و مصدومیت‌ها نه تنها سرنوشت این بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهند بلکه بازی‌های آینده تاتنهام صدر نشین هم تحت شعاع قرار خواهند داد. تاتنهام در صورتی که بازی را پیروز نشود، صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها