کد خبر : 1978157 | 16 آبان 1402 ساعت 07:20 | 69.5K بازدید | 187 دیدگاه

اسماعیلی باید اخطار می‌گرفت، نه ریکی؛

ستاره تراکتور بازی استقلال را بی‌گناه از دست داد

بازبینی‌های مربوط به اخطار و سپس اخراج ریکاردو آلوز در بازی تراکتور - نساجی اثبات کرد که امیرسامان سلطانی در روز پرخطایش به این بازیکن کارت اشتباه داده است.

ستاره تراکتور بازی استقلال را بی‌گناه از دست داد

به گزارش ورزش سه، در‌ صحنه‌ای که منجر به اخطار اول به ریکاردو آلوز و سه اخطاره شدن اون و محرومیت از دیدار برابر استقلال شد، فرشید اسماعیلی پس از خطای شدید روی آلوارو خیمنز که می‌توانست منجر به اخراجش شود، در صحنه‌ای که ریکاردو آلوز قصد داشت او را از محل کاشتن توپ دور کند، به پشت دست ریکاردو زد اما داور به جای اخطار به بازیکن سرشناس نساجی به ریکاردو آلوز کارت زرد داد.

آلوز در برنامه فوتبال برتر گفت: من به هیچ وجه هیچ حرکتی انجام ندادم که مستحق دریافت اخطار باشد و داور در این زمینه غیرمنصفانه تصمیم گرفت.

ویدئو: 315880

اما آلوز در توصیف صحنه بعدی که داور اقدام به اخراج مستقیم او به دلیل خطا روی همین فرشید اسماعیلی کرد و در دوربین‌های تلویزیونی چیزی از آن قابل تشخیص نبود، گفت: خطا کردم اما خطایم در حدی نبود که کارت قرمز داشته باشد. من هیچ ضربه‌ای به بازیکن نساجی نزدم اما با بدنم مانع از حرکت او شدم که داور می‌توانست به من کارت زرد بدهد اما کارت قرمز به هیچ وجه منصفانه نبود.

آلوز تاکید کرد تراکتور بزرگتر از این است که به یک بازیکن وابستگی داشته باشد و بنابراین اخراج او چیزی را در دیدار پیش رو مقابل استقلال تغییر نخواهد داد. البته او در ابتدای صحبت‌هایش به نوعی حرف زد که انگار نقشه‌ای برای محرومیت او از بازی استقلال وجود داشته است.

دیدگاه‌ها